Emigreren naar Newcastle

Das dan weer jammer ik ben het weekend ervoor op bezoek bij m’n vriend.
In ieder geval veel plezier de 13e en miss tot in september.

Hoi Gwen,
Als je zaterdag 6 februari wel kan dan kunnen we het ook op die dag doen hoor. Kan jij dan ook Roos?
Groetjes, Vincent.

Ja hoor, geen probleem! :smiley:
Trust

x

Hey Vincent & de rest,

Je hoeft die datum niet persee voor mij te verzetten hoor, ik weet helemaal niet wat Dave gepland heeft voor me dat weekend, ik weet wel dat we meer gaan zien en doen als andere weekenden :smiley:

Miss is het wel handig om elkaars mail adres te hebben? Maakt het net wat makkelijker om iets af te spreken dan dit forum. Ook al woon ik nog niet in Newcastle toch vast mijn mail adres daarmee kun je me ook op skype vinden of msn maar die gebruik ik nog maar zelden; gwenny1984@gmail.com

Wel ik heb zopas een job in Londen gevonden en ik begin op 1 februari dus zal dan in Londen wonen, maar ik hoop dat jullie het je allemaal naar je zin hebben :slight_smile:

Hey iedereen,

gefeliciteerd Ithilien!!! succes in London.

Ik begin 1 februari bij mijn nieuwe job. ik heb er zin in.

misschien tot snel iedereen. Het lijkt me leuk om af te spreken

groeten Jolanda

Hallo allemaal,

Laten we op zaterdag 6 februari afspreken. Gwen die moet volgens mij alleen haar vriend nog overhalen :wink: en de rest die kan ook die dag. Mochten er nog meer Nederlanders dit bericht lezen, jullie zijn van harte welkom! En vooruit, Belgen zijn natuurlijk ook welkom!

Ik stel voor dat we de exacte tijd en locatie even per mail doen. Je weet nooit wat voor lui er op zo’n forum zit. Als je dit bericht leest en je wilt ook komen dan stuur mij (of een van de anderen) even een mailtje.

Ella, volgens mij heb ik jouw email adres nog niet dus als je ook wilt komen dan laat het even weten he!

Tot over een paar weken. Gezellig!

Groetjes, Vincent.

haha hey allemaal,

heb je twee weken geen internet mis je meteen van alles!
wat een leuk plan!
ik ben erbij hoor, de 6de! ik stuur wel even een mailtje want dat is wel net zo makkelijk! trouwens, het is niet toevallig zo dat 1 van jullie in een 2dehands platenzaak aan grainger street werkt he?
heb er zin in!
groetjes ella

Hoi Ella,
Leuk dat jij er ook bij bent! Ik heb je een mailtje gestuurd met de details.
Jolanda en Roos komen ook. En volgens mij ging Roos nog op zoek naar andere Nederlanders, toch Roos?
Gwen, heb jij jouw vriend al overhaald om ook te komen?
Gr, Vincent.

Gezellig! Ja, ik ken er nog een paar en van de week is er een nieuwe lading bijgekomen van het Erasmus programma. Maar die heb ik nog niet ontmoet. Tot later! x

Heyhey,
Ik heb m’n best gedaan, maar hij deed al wat vaag over wat we dat weekend gingen doen. Maar ik bleef volhouden dat ik wilde gaan maar nou heeft hij dat weekend dus een weekendje Edinburgh geboekt :open_mouth: :smiley: Dat kan ik dus niet laten schieten waardoor ik d’r niet bij kan zijn helaas :frowning:
Jullie iig heel veel plezier de 6e en drink er ook eentje voor mij :wink:

Jammer dat jullie er niet bij zijn Gwen! Maar er komt vast nog wel een volgende gelegenheid.

Aan de rest, tot over een paar dagen!

Hallo allemaal,

Komende zaterdag (27 februari) gaan Andrew, Roos en ik op stap in Newcastle. Wie wil er allemaal nog meer mee? Er komen nog een hoop mensen mee dus het wordt zeker een gezellige avond!

Groetjes, Vincent.

:NETHERLAN

Wie wil er mee naar London op 29 of 30 april om daar koninginnedag/nacht te vieren???

Groetjes, Vincent.

wie en waar wordt er naar de Finale van NL elftal gekeken??
Wij Niels en Dirk wonen en werken beide in Newcastle, Ik woon hier al een paar jaar met mijn engelse vriendin, Dirk woont hier nu een jaartje! Wij willen graag de finale in het oranje bekijken!!

Gr Niels

de ierse pub tegen over het station O’NEILL’S lijkt me een goed plan!!
Al het oranje is welkom!!

Hup Holland, :wereld:

top! wie gaat er nog meer?

Ik ben er deze keer wel bij :slight_smile:

Ik zie dat dit topic al enige tijd niet meer in gebruik is, ik wil echter toch een poging doen, mogelijk leest iemand dit nog en kan mij verder helpen.
Ik ben Lisette, 24 jaar en woonachtig in Sliedrecht (zuid-Holland). Afgelopen zomer heb ik de opleiding SPH afgerond en ik werk inmiddels 6 jaar in de gehandicaptenzorg.
Mijn leven heeft vooral bestaan uit werk en school en in plaats van door te studeren heb ik besloten een jaartje te stoppen met school en daarmee o.a. meer aandacht te geven aan ‘het privé aspect’.
Het afgelopenjaar heb ik nogal wat overuren gemaakt en zomaar een week of een maand vrij is nou niet echt mijn ding, maar met al mijn vakantieuren die nog openstaan kan ik een goede 3 (in overleg misschien zelfs 4) maanden vrij nemen.
Ik zou graag enkele maanden naar het buitenland willen, even weg uit de dagelijkse sleur en daarmee een hele nieuwe ervaring opdoen.
3 maanden niets doen is niet helemaal mijn ding, en ik heb ook haast geen budget. Ik vroeg me het volgende af, en mogelijk kunnen jullie mij daarin adviseren:
Is het mogelijk voor 3 a 4 maanden in Newcastle te werken met mensen met een verstandelijke beperking? Het lijkt me goed om te zien hoe in andere landen zorg geboden wordt en wat we van elkaar kunnen leren. Daarnaast ligt in deze doelgroep mijn uitdaging (in september 2012 zal ik starten met de opleiding orthopedagogiek).
Mocht het bovenstaande mogelijk zijn zoek ik nog een slaapplek. Een hotel, pesion o.i.d. is financieel niet te realiseren. Dus ik dacht misschien zijn er wel mogelijkheden om bij iemand in te trekken voor een bepaalde periode? (net als je weleens studenten in huis heb bijvoorbeeld).
Ik hoor graag of er mogelijkheden voor mij zijn om enkele maanden in Newcastle te werken en te verblijven.
Mochten er vragen zijn hoor ik deze uiteraard graag!
M.v.g. Lisette

Ik weet niet veel van werken in de zorg, maar als je een studentenkamer wilt kun je het best op gumtree kijken, staan er ook veel voor kortere termijn.