Nederlanders in regio Newcastle

Hi,
Zijn er nog andere Nederlanders in de regio Newcastle (North Shields) ? Ik mis een Nederlandse babbel op zijn tijd.

Hoi Sonja,

Ik woon in walkergate op het moment :slight_smile: Zou inderdaad leuk zijn eens een NL-meet te doen, of we nou meer nederlanders vinden of niet :wink:

Groetjes,
Ilse

Hi Ilse,

Leuk zeg! En dan nog zo dicht in de buurt. Eerlijk gezegd had ik niet zo snel een reactie verwacht. Misschien volgen er nog meer. Ik ben zeker in voor een bakkie ergens of een borrel. Na 10 jaar hier gaat mijn nederlands een beetje (niet veel hoor) achteruit. Ik Skype wel veel in het nederlands maar daar is ook alles mee gezegd. Laat me weten wanneer je tijd en zin hebt om elkaar (en misschien anderen NL’ers) ergens te ontmoeten
Groetjes Sonja

Hi Ilse,
Sorry dat het even duurde voor ik verder reageerde. Ben bezig geweest met het verhuizen van mijn laatste spullen naar North Shields en het vinden van een nieuwe baan. Allemaal gelukt! Ziet er naar uit dat we (voorlopig) de enige zijn wat Nederlanders hier betreft. Misschien vinden we er nog een paar in de toekomst. Volgende week krijg ik mijn rooster voor mijn nieuwe baan. Zodra ik dat heb…zin in een bakkie ergens?

Hallo Ilse en Sonja,

Ik woon sinds kort in Gateshead en ik weet niet of jullie nog actief op zoek zijn naar contacten :), maar ik sta wel open voor een NL borrel.

Groetjes,
Angelique

Hoi Angelique,

Jazeker, ik heb nog niets afgesproken met Ilse maar wil dat wel snel doen. Ik werk meestal 's avonds (in de zorg) en weekends dus voor mij zou doordeweeks overdag het beste zijn. Als jullie doordeweeks overdag werken dan vind ik wel een gaatje in het weekend.

Hebben jullie een datum in gedachten? Mijn ouders komen op vakantie van 11/6 tot 25/6 dus in de die periode zit ik krap.

Hoop jullie gauw te zien,

Groetjes
Sonja

Hoi Sonja,

Lijkt me leuk om wat af te spreken.
Ik ben momenteel in NL, en vanaf 5 juni weer in Newcastle, ik zou die week wel wat af kunnen spreken.

Groetjes,
Angelique

Klinkt goed. Ik kan die week alleen op woensdag de 6e (hele dag vrij!) of vrijdag de 8e na 12.00 's middags.

Komt dat uit voor jullie allebei?

Groetjes

Ik kan op beide data, laat maar weten welke tijd en plaats het beste uitkomt.
Zal ik je mijn email adres geven, dan kunnen we indien nodig wat persoonlijke
details uitwisselen.

Groetjes,
Angelique

Hi Angeleek,

Goed idee. Dan mail ik je terug. Ik heb niets van Ilse gehoord. Even kijken of ze reageert voordat we een datum prikken?

Groetjes
Sonja

Hoi hoi!

Ten eerste; Sorry Sonja-ilde! Ik heb de keren dat jij mij blijkbaar een berichtje hebt gestuurd helemaal geen mailtje van wereldreizer in mijn inbox gezien, mischien in de spam beland, maar mijn excuus voor het niet reageren.

Het lijkt mij nog steeds super leuk een keer af te spreken :slight_smile: Weet zelf absoluut nog niet of ik 6 of 8 vrij heb, denk dat ik mischien wel de 6e vrij zou kunnen krijgen.

Ik kan helaas nu nog geen datum garanderen, dus laat je vooral niet door mij leiden, spreek gewoon gezellig af, probeer ik te kijken of ik op de tijd/datum die jullie kiezen vrij kan krijgen.

Hoi allemaal,
Ik denk erover naar Newcastle te verhuizen uit Nederland ivm werk. Wat is er zo leuk aan Newcastle en deze regio?
Groetjes
V

Hoi allemaal! Ik ben een student die vanaf januari in Newcastle verder gaat studeren. Heeel veel zin in! Newcastle lijkt me een erg toffe stad! Alleen nog een plekje vinden om te wonen. Ik ben op zoek naar iets sociaals met andere studenten. Iemand tips, kennissen, sites of advies? Heel veel dank!Charlotte

Hi Charlotte,
Ben niet echt thuis in de studenten scene maar Gumtree is hier een populaire site (voor alles en nog wat) en Gosforth is een hele leuke studentenwijk (hoewel het misschien niet de goedkoopste is?)
Succes,
Sonja

Sonja, dankjewel! Ik ga het eens bekijken :slight_smile: :slight_smile:

het topic is wat verouderd maar hoop toch nog wat nederlanders tegen te komen!

Ikzelf ben in maart verhuisd naar Sunderland

Hey Missflash,

Hoe bevalt het tot nu toe in Sunderland? Ikzelf ben nog niet in New Castle geweest, heb er wel vrienden wonen en wel van plan om een keer daarheen te gaan om ze op te zoeken.

Met vriendelijke groet,
Thedevineass.

Hey hey

Het bevalt hier uitstekend, mensen zijn heel vriendelijk
De buren waren wat minder blij met de hollandse vlag naast de engelse haha en nog minder blij omdat nl het beter doet dan engeland op het wk haha

Maar voor de rest heel leuk hier leuke omgeving newcastle is een geweldige stad om te gaan shoppen of om een cafe te bezoeken.

Veel plezier in newcastle

Xx missflash