Ixke, ge zijt te goed voor deze wereld!
Het is echt waar dat het noorden veel minder ontwikkeld is dan het zuiden zie ik wel. Rekening met anderen houden ze hier echt niet. Het irritante is juist die autos met meer subwoofers dan idd blik. als ik ergens een rustige plek heb gevonden om eens even lekker een biertje te drinken met mn vrouw heb ik 80% kans dat er zon auto stopt en de kofferbak opengaat en meneer denkt dat de muziek van de bar-eigenaar niet hard genoeg is. Ook mn overbuurman heeft van die heerlijke vrienden die gezamelijk de auto open gooien met iedereen weer andere muziek. Ik heb me ingeschreven nu voor een appartement in een condominio met veel regels ik hoop dat dat mijn uitvlucht mag worden en ik binnenkort weer eens heerlijk ongestoord een boek kan lezen.
En nee die CD van Mozart vinden ze hier echt niet erg hoor… ik heb toch ook recht om mijn muziek op te zetten? Ik heb het geprobeerd van Bach tot aan Treintje oosterhuis maar het enige resultaat dat ik boekte was dat de buren hem nog een graadje harder zetten. Ik heb het opgegeven nadat Abraham en de smurfen begon te spelen en mn buurman kwam zeggen dat hij een kopie wilde van de CD
Op de site van het consulaat staat 150K, dus weet niet in hoeverre dit artikel klopt… Maar een interessante website waar ik nog even verder ga surfen. Discovering Brazil