Emigratie

wie kan mij informatie geven over cuba,
mijn gezin bestaat uit 8 personen,mijn vrouw,ik en onze 6 kinderen in de leeftijd van 2 tot 16 jaar,
wie heeft informatie over een verblijfsvergunning,scholen,med,zorg,
de rente op de centrale bank,en huisvesting,
alle informatie is welkom,bvd

is er dan niemand die informatie kan geven

om in cuba te mogen wonen moet je een familieband hebben,bvb door huwelijk anders is het niet mogelijk om er permanent te verblijven
Saludos Pepe>>>>>>

Dag Allemaal

Heb een vraag Wil een hij of zij naar Nederland op vakantie komen

Wat komt er allemaal bij kijken om een toeristen Visum van 3 maanen te krijgen
Weet dat er veel aan het veranderen is om Europa binnen te komen.

En het vliegveld in Varadero Cuba Als ik hier boek Gaan de gegevens dan ook naar het vliegveld toe.Zeg maar de tickert

Wie kan mij het vertellen.

h.klaassen

Hallo,Klaassen,als ik het goed begrijp wil Jij een Cubaan of Cubaanse naar Nederland laten Komen. Daarvoor moet je eerst met al zijn of haar gegevens naar het Cubaanse consulaat in Nederland om een Uitnodiging aan te vragen.
Als hij of zij hem daar ontvangt moeten zij daar een carta blanca aanvragen en een paspoort,als dat allemaal in orde is moeten ze daar naar de Nederlandse ambassade op Cuba om een vakantievisum aan te vragen en als dat in orde is kan je een elektronische vliegticket kopen heen en terug, vertrek vanuit varadero,daarvan stuur je per fax of mail een copie naar haar of hem en het is in orde.
Het duurt wel min.6 maanden om dit alles in orde te krijgen maar ik zou eerder gokken op 10 maanden,veel succes ermee!!!
Saludos Pepe:wereld:

Nog maal bedankt

Klaassen