Elkaar beter leren kennen stel je hier voor als je wilt

Ola,

Mijn naam is Daniel en ben samen met mijn vriendin vorig jaar FEB richting 't eiland gekomen. Persoonlijk vindt ik 't fantastisch hier. Het buitenleven is zo relaxed. Ben hier voor mijzelf begonnen met een bemiddelingsbedrijfje voor huisvesting (www.huisvestingcuracao.com) en probeer andere mensen aan een baan te helpen via www.paccuracao.com.

Tot latersss en succes, mocht je binnenkort arriveren op Dushi Korsow >>>

Hé Leonie
Ook ik vertrek naar Curacao om daar te gaan werken als au-pair. Ik vertrek 15 augustus. Is zeker spannend allemaal ja, maar komt zeker weten goed daar op (naar wat ik ervan hoor en lees) dat mooie eiland. We komen elkaar daar vast tegen
Groetjes, Miranda Dekker

Hé allemaal
Ik ben Miranda en ik ben 22 jaar. En ik vlieg >>> 15 augustus voor een jaar naar Curacao om daar te gaan werken als au-pair. Ik heb er ontzettend veel zin in :zon02::vak02: Ik ben benieuwd wie er nu al zijn en wie er het komende jaar daar ook naar toe vertrekken
Groetjes, Miranda

Hoi Miranda,

Leuk dat je ook naar Curacao gaat om als au pair te gaan werken! Het gaat inderdaad vast helemaal goed okmen, ik hoor ook alleen maar enthousiaste verhalen! We zien ekaar vast een keer daar!

Groetjes Leonie

Hey allemaal!

Kwam net op dit forum terecht, omdat ik wat informatie aan het zoeken was over Curacao.
Ik ga van eind oktober tot eind januari een deel van mijn minor Jeugdzorg & Hulpverlening daar volgen, en heb d’r nu al zin in!! :slight_smile:
Heet trouwens Mirjam en ben 23 jaar. Ga es even rondsnuffelen hier om wat ervaringen te lezen.

Groetjes!

hallo allemaal…

zal me ook even voorstellen,ben alien en ben 28 jaar.
ga al enkele jaren op vakantie naar curacau,mn vriend en ik zijn dr helemaal weg van.nu zit ik stiekem alles een beetje te bekijken want zou graag voor een langere tijd heen willen.weet niet of dat gaat lukken maar zou het heel graag willen…

zo probeer ik op deze site wat meer info te vinden en mischien kontact te zoeken met mensen…groetjes alien

Ik zeg gewoon komen… Baantje regelen ter plekke en de rest gaat ‘bijna’ vanzelf…

Hallo allemaal,

Ik woon nu sinds een week op Curacao.

Mijn naam is Harm en ik ben 22 jaar oud.

Ik ben fysiotherapeut en werkzaam in revalidatiecentrum Curacao.

Ik ken hier nog niet zoveel mensen en zou het leuk vinden om wat contact te krijgen met mensen die hier ook wonen.

He harm,

Ik zit hier nu ook een week, en ook ik ken nog niet heel veel mensen. Als je zin hebt om wat te gaan drinken moet je het maar laten weten. Mijn lokale nummer is: 005999 6625649

Groetjes Ivo

hallo iedereen!

ik ben monique, 22 jaar en kom uit het prachtige (ahum) heemskerk.

ik heb me hier aangemeld omdat ik op zoek ben naar een reisgenootje die met mij het avontuur wil opzoeken op curacao voor een paar maanden! waarom in je eentje als het ook gezellig met zn 2en kan!

ik heb hier 2,5 jaar al 4 maanden gewoont, en het is me prima bevallen! door omstandigheden helaas terug naar nl gegaan, maar verliefd op dit eiland geworden en ik wil dolgraag terug!

groetjes monique!

Hi Monique,

Gewoon komen, met of zonder reisgenoot. Er zijn hier voldoende medereisgenoten

Groet,

Daan

ik heb denk ik gewoon even dat duwtje in de rug nodig, die ik mezelf vaak niet kan geven :wink: en ik heb gezien hoe alles de laatste keer dat ik er heen was is gegaan, wat was ik toen blij dat ik niet alleen was!

Hoi, mijn naam is Rob ben 47 jaar en heb samen met mijn zoon van 6 jaar besloten om op curaçao te gaan wonen.

Het is hier heerlijk, weg uit dat hectische nederland daar word je geleeft.

Zit hier nu 3 maanden, Mijn zoon (Ciro) zit elke morgen op school en in de middag gaan we leuke dingen doen.

Dus als iemand nog leuke dingen weet of plaatsen waar je lotgenoten tegen komt laat even weten !!!

Hoi allemaal
Wij zijn Ronold&Ingrid vandaar de nickname Roing.
Ro35 en Ing37jr, 20jr samen en 10jr getrouwd en hebben geen kids.

Eindelijk gaan we in sept weer naar Curacao.
Maar nu gaan we kijken of we daar echt willen wonen.
Als het aan mij lig had ik vandaag nog mijn spullen gepakt.
Maarja moet vrouwtje nog iets meer overtuigen.
Iemand nog goeie tips lol2

Hoi ik ben Ronold en kan je alleen maar zeggen DOEN…als je de mogelijkheden heb moet je het zeker proberen als je het wil
Wij Gaan in sept er heen of we er echt willen wonen.’
Mijn vrouw Ingrid wou eerst niet. Maar er zijn redenen genoeg om het juist wel te doen. je kan altijd terug komen!!! En als je het niet doet krijg je later misschien spijt…je kent het wel HAD IK TOEN MAAR…
Nou veel plezier op dit form en sterkte met keuzes maken.

Hoi!
Hoe bevalt het ? Heb je nog veel moeten regelen (auto, verzekeringen) of viel dat mee?

Zelf hoop ik dit jaar ook nog die kant op te gaan, ik ben hard op zoek naar een baan!

Groet,

Edward

Hallo!

Mijn naam is Carine, 26 jr, en wil vanaf Oktober voor minimaal een half jaar naar Curacao! Ik studeer HBO Hotelmanagement (via NTI thuisstudie) en wil graag wonen en werken, heeft iemand nog leuke tips voor bedrijven en/of huisvesting?want momenteel heb ik nog niks, maar wil sowieso die kant op!

Hoi!

Ik ben Chantal, 23 jaar, en studeer nu Culturele Antropologie. Ik ben van plan om vanaf januari voor 3 maanden naar Curaçao te gaan voor mijn afstudeeronderzoek. Ik wil er al jaren heen, dus dit is de uitgelezen kans! Zou het leuk vinden om van te voren al wat mensen te leren kennen!

Leuk dat je gaat :slight_smile:
Ik ben hier nu 3 maanden en heb er echt geen spijt van. Heb het heel erg naar mn zin.
Als je wat informatie nodig hebt, laat het me weten :wink:

Harm

Hoi Harm, goed om te horen! Zal je binnenkort een PM sturen :slight_smile: