Zooooo, koppie koffie opdrinken, aandkleden, bus van Tenerife Ziud naar Tenerife Noord, Vliegtuig tenerife Noord naar Madrid, Vliegtuig Madrid naar Zurich, Vliegtuig Zurich naar Bangkok en het avontuur begint! Arjan…:chin:
Spannend Arjan,ik wou dat ik in je plaats kon!!lol2
Ik ga er vanuit dat je met Swiss air vertrekt naar Bkk?
goede maatschappij Arjan,niks om af te keuren,had verleden jaar ook met swiss air gevlogen!
Bediening aan boord was perfect,eten goed alsook qua amusument(films)
Nog een prettige vakantie in het land van de glimlach,en als je toevallig in een internetshop bent,ff goede dag zeggen op het Thailandforum!
groetjes:georges.
:chin:Goede reis en geniet van je tijd in Thailand>>>:vak02::zon02::cheer:
Heel veel plezier Arjan! Geniet er lekker van en we horen wel hoe het je vergaat in het mooie LOS:zon02:
Grmmbl…Alweer een die al onderweg is. ik moet nog 26 dagen wachten,maar okay…geniet ervan !!!:dag:
Veel plezier… Senior, don’t worry…hier is er eentje die vanochtend weer in NL is aangekomen…maar als het een beetje meezit, binnen een week of 8 a 9 weer die kant op…
Ja, het terugkeren in Nederland is nog erger dan het wachten op vertrek naar LOS.
Ja, de overbekende ‘thuiskom-kater’…en die duurt altijd tot het moment dat ik weer die kant op ga ![]()
Klopt als een zwerende vinger! Ben alweer vanaf 18-01 terug en heb nog steeds heimwee. Ieder weekend als ik mijn vrouw weer hoor bellen met het thuisfront dan wil ik het liefst nog de zelfde dag die kant op >>>
:cheer::vak01::cheer::dag: Jaloersssssssssssssssssssssss op je hahaha
Helemaal waar is iedere keer een zwaar K moment om in de taxi te stappen en te zeggen: Airport please :tear:![]()
ohh dit klinkt zo bekend in de oren.
ik ga 2juni weer…gelukkig ook bijna,in mijn hoofd vrees ik 2juli al een beetje…de dag dat ik terug naar nl moet
zucht…
jeroen