Bedankt!

Jeetje, wat heeft het wachten lang geduurd, maar vandaag is het zover. De tassen zijn gepakt, over 2 uur worden we opgehaald en vertrekken we naar Schiphol. Als we niet van de startbaan afwaaien (en onze aansluiting in Dubai niet missen), zijn we over zo’n 20 uur in Thailand!

Via deze weg wil ik iedereen die me geholpen heeft met het plannen van een route, het beantwoorden van vragen enz. ontzettend bedanken. Het heeft me heel erg geholpen in de voorbereiding!

Groetjes, Cetje

Een goede reis gewenst en heel veel plezier! :dag:

fijne reis!

Goeie reis en geniet er lekker van groetjes vanuit Koh Tao, Thailand

Onwijs veel plezier in het mooie land, laat ff iets weten van je ervaringen!

Bijvoorbeeld via deze thread !

Hans.

een fijne reis, en laat ons weten hoe het je is bevallen in thailand

Veel plezier en geniet maar goed!:cheer::dag:

Grts,

Jelle

De eerste week zit er alweer op, maar we hebben het heerlijk hier! Zitten nu in Chiang Mai en willen nooit meer naar huis :slight_smile:
Dinsdag vliegen we naar het zuiden, willen daar nog naar Khao Sok en lekker relaxen op het strand :zon02:. Daarna zit het er helaas toch op en kunnen we gaan sparen voor volgend jaar!

:chin:ken dat gevoel wil nooit meer terug naar Nederland fijn te horen dat alles prima bevalt:THAILAND::cambodia:

geniet nog van de rest van je vakantie ik hoop met weinig regen.
op samui hebben we heel veel regen helaas.
enjoy groetjes uit een nat samui

goed om te horen dat het allemaal zo goed bevalt in thailand en dat gevoel van niet meer terug willen naar nederland en als het dan toch moet direct te gaan sparen voor een zo snel mogenlijke terugkeer naar thailand is ons allen bekend

veel plezier nog in het zuiden

Blij te horen dat jullie het goed stellen!

Tot binnenkort:dag:

Grts,

Jelle