Eind okt.6 mndn reizen door Midden America

Dag reizigers op deze site!

Dit is mijn “reisplan”, wie gaat er mee???

Eind oktober vlieg ik aan op Mexico City, vanuit daar reis ik naar Oaxaca om daar 2 weken Spaanse les te volgen. Daarna heb ik een maand de tijd om een aantal Maya sites te bezoeken, te duiken in Belize en naar Guatemala af te reizen. Daar heb ik via Activity International 4 weken Spaanse les geboekt en aansluitend 4 weken vrijwilligerwerk. Daarna heb ik nog ruim 2 maanden de tijd om verder te reizen door Midden America.

Dit is niet mijn eerste reis, probeer om het jaar een aantal maanden met mijn rugzak oppad te gaan(iedere keer, zeg ik, dit is mijn laatste reis, nu ga ik echt eens een vaste baan en woning zoeken, maar het is zoooooooo DAMN verslavend!!!), maar wel voor het eerst naar Midden America! Heb er echt super veel zin in! Ben erg benieuwd wat ik van de landen en de cultuur vind en wat de ervaring zal zijn van het vrijwilligerswerk!

Is er iemand die ervaring heeft met vrijwilligerwerk in Guatemala, of ervaring heeft met Activity International, of ook als meisje alleen rondgereisd heeft door Midden America en leuke tips heeft/of andere dingen die belangrijk zijn om te weten??!
Of misschien is dit ook een reis die jij in gedachte hebt en ben je misschien opzoek naar een reismaatje??? LET ME KNOW!!:slight_smile:

Happy greetzzzzzzz
26jarige Chica!