Eind januari 2009 naar Aussie!

Hoi!

Ik ben 27 jaar en op zoek naar een reisgenote. Eind januari 2009 wil ik naar Australië gaan (met eventueel een tussenstop in een ander land) voor ongeveer 3 maanden.

Het gaat mij vooral om cultuur, natuur en het behalen van mijn duikdiploma, maar af en toe een avondje stappen vind ik ook erg leuk.

Ik heb nog geen ticket geboekt, maar wil dat zeer binnenkort wel gaan doen. Het lijkt mij leuk om (vooral in het begin) met iemand samen te reizen. Geen verplichtingen en vooral veel plezier hebben! Wie heeft er zin om mee te gaan?

groetjes Naomi

Hoi Naomi,

Ik ben ook van plan om in januari naar australie tegaan voor ongeveer een half jaartje, misschien langer.
ik ben 22 jaar oud en hou van muziek uitgaan en avontuur.
Ik zou het gezellig vinden om samen met iemand tegaan.
Heb ook nog geen tickerd geboekt, maar ben wel druk op zoek naar een geschikte tickerd en wil ook graag een tussenstop maken het liefst in Indonesie, omdat ik daar al een keertje geweest ben en dat land me hard gestolen heeft.
Maar verder ben ik heel makelijk en vindt ik allles prima.
Hoop gauw wat van je te horen
Groetjes Hermine

Hey Naomi & Hermine!

Mijn plannen zijn ook om begin februari (of eind januari) naar Australië te gaan! Ik wil graag een jaartje gaan en tussendoor naar NZ en Fiji. Ik ben bijna 20 en iemand die van veel avontuur houdt, maar het ook gezellig vind om te gaan stappen en de natuur/cultuur te ontdekken. Ook ik heb nog geen ticket geboekt, maar wil dit binnenkort wel gaan doen!

Groetjes Doriene