Hoi!
Ik ben 27 jaar en op zoek naar een reisgenote. Eind januari 2009 wil ik naar Australië gaan (met eventueel een tussenstop in een ander land) voor ongeveer 3 maanden.
Het gaat mij vooral om cultuur, natuur en het behalen van mijn duikdiploma, maar af en toe een avondje stappen vind ik ook erg leuk.
Ik heb nog geen ticket geboekt, maar wil dat zeer binnenkort wel gaan doen. Het lijkt mij leuk om (vooral in het begin) met iemand samen te reizen. Geen verplichtingen en vooral veel plezier hebben! Wie heeft er zin om mee te gaan?
groetjes Naomi
Heehey Naomi!
Goede keuze hoor Australië. Ik heb altijd zin om mee te gaan, maar ik ben niet waarnaar je opzoek bent. Bovendien kan ik niet weg. Maar daarom reageer ik ook niet… Ik wil je even wijzen op een foutje. Ik neem namelijk aan dat je in plaats van “eind januari 2008” bedoelt “eind januari 2009”?
Ik denk dat je dat sneller resultaat gaat opleveren…
Succes nog met het vinden van een reismaatje en met de voorbereidingen van je onderneming!
Groetjes,
Wouter v. Kuijk
Hey,
Mijn naam is Olga (31) en ik vertrek 4 januari a.s. naar Australie. Ik start in Sydney en vandaar zijn er (nog) geen concrete plannen.
Wil natuurlijk een hoop zien: van Perth, Melbourne tot Byron Bay en Great Barrier Reef.
Heb je inmiddels een ticket gekocht? Wanneer vertrek je en waar vlieg je op?
Groet, Olga