Mensen,
In januari 2009 vertrek ik naar Australie en Nieuw Zeeland om te reizen + werken.
Wie gaat er ook rond die periode en heeft zin om ideeen, tips etc uit te wisselen?
Hoor graag.
Groet,
Olga
31 jaar
Mensen,
In januari 2009 vertrek ik naar Australie en Nieuw Zeeland om te reizen + werken.
Wie gaat er ook rond die periode en heeft zin om ideeen, tips etc uit te wisselen?
Hoor graag.
Groet,
Olga
31 jaar
Hey Olga,
Ik ben Sara, 29 en van België (Antwerpen). ik was van plan in januari 2009 te vertrekken voor 3 maanden. Ik wil graag eerst een tijdje in Australië verblijven, dan naar Nieuw Zeeland en eindigen met 2 weekjes vakantie in Fiji. Ik heb geen reispartner dus alle gezelschap is uiteraard welkom. Ik wil daar wat werken, wat verkennen, wat watersporten en wat feesten
Laat maar weten als we dezelfde reisinteresses blijken te hebben…
groetjes
Sara
[EMAIL=“saraboe@hotmail.com”]saraboe@hotmail.com
Op het moment ben ik me aan het orienteren voor tickets. Wordt het een wereldticket of een jaarticket Australie? Ben jij er al uit? zoja waar heb je jouw ticket gekocht en waar vlieg je op?
Groet, Olga
Kans is aanwezig dat er een reisje Sydney inzit ![]()
Hey Olga en Sara,
Mijn naam is Linda, ben 29 jaar en ook ik ben van plan om naar aussie te gaan in jan 09!!! En leuk reisgezelschap is altijd welkom!!! Hebben jullie nog goede tips voor n ticket!!! Weet dat backpackers.nl leuke aanbiedingen heeft, maar veelal is dit maar voor mensen t/m 29 jaar, hahaha!!! Maar…niet geschoten is altijd mis…
Er zijn in september infodagen in A’dam!!! Denk dat ik daar maar eens n bezoekje aan ga brengen!!! Nou…willen jullie eens van gedachten wisselen, hebben jullie tips of willen jullie ook naar de infodagen gaan…laat t me maar ff weten…LEUK!!!
Groetjes,
Linda
Hey Linda, Ik ben momenteel ook op zoek naar het voordeligste ticket. Het blijkt allemaal wel goedkoper te worden vanaf februari (maar ik wil zo graag in januari al vertrekken ;-)) Ik heb gehoord dat je via connections.com voordelige tickets kan vinden…
Ik geraak niet in Amsterdam voor die infosessie maar als je daar wat info uithaalt laat het me gerust weten ![]()
groetjes
sara
[EMAIL=“saraboe@hotmail.com”]saraboe@hotmail.com
Beste meiden,
Hebben jullie inmiddels een ticket voor Australie?
Ik heb een vlucht op 4 januari a.s vanaf Schiphol naar Sydney. Mijn ticket (jaarticket) heb ik geboekt via Tunafish. Zij hadden de voordeligste tickets: €1250 incl luchthaven belasting!
Hoor graag wanneer jullie vertrekken.
Groet, Olga
hoi
Ik vertrek als het goed is, ik heb vrijdag mij aangemeld voor de groepsreis van 27 januari bij activity international naar sydney. Ik zit nog te twijfelen of ik gelijk door zal reizen naar nieuw zeeland of dat ik eerst de eastcoast zal doen. In iedergeval ben ik tot en met augustus in australie en dus twee maanden in nieuw zeeland en daarna ga ik nog voor twee maanden naar azie. Ik ga alleen dus ik zou het erg leuk vinden om alvast mensen te ontmoeten die ongeveer indezelfde tijd gaan en ook een reisgenoot zoeken.
groetjes florentine
Door jullie mailwisseling is mijn vraag, gaan er ook mensen van rond de 30 naar australie, al beantwoord! Ik wil in februari gaan, moet eigenlijk alles nog regelen, maar krijg er steeds meer zin in. Veel plezier!
Hi Linda (en de rest ook natuurlijk),
Heb je inmiddels al een ticket weten te bemachtigen?
Dames, ik wil me nu orienteren op een goede reisverzekering (wa.- aanvullende ziektekosten,- diefstalverzekering etc.)
Heeft er iemand tips voor een betaalbare verzekering?
Alvast bedankt.
Groet, Olga
P.s. vandaag over precies 2 maanden vertrek ik ![]()
Wie woont waar eigenlijk? Ik woon zelf in Amsterdam.
Wellicht is het leuk om elkaar te ontmoeten…bijvoorbeeld het 3e weekend van november?
Laat maar weten wie geinteresseerd is.
Groet, Olga