Januari 2010

Hoi,

Ik ( 30 jaar ) ben van plan om de maand januari ( 2010 ) naar Australie te gaan, maar ik kan niemand meekrijgen, niemand in mijn vriendenkring kan ( werk, vliegangst, gesetteld enz ). Toch lijkt het me leuker om met iemand te reizen, dan alleen. Zit jij met het zelfde dilemma, laat hem me ff weten ?

Hi Mark,

Ik ben van plan om in jauari in Australië te arriveren, weet nog geen exacte datum omdat mijn visumaanvraag nog in behandeling is. Het lijkt me leuk om een poosje samen te reizen. Ik blijf max. een jaar, dus heb alle tijd om flink wat te ondernemen. Als je tegen die tijd laat horen waar je je bevindt, kunnen we wellicht wat afspreken. Veel plezier in elk geval!

Groetjes,

Daantje

Hallo Mark,

Ik ben vanaf november tm januari in australie. Vanaf 7 januari zit ik in de buurt van melbourne. Geef een bericht als je in de buurt ben.

Groeten Bas

ik (man 53, docent toerisme) kom eind dec aan in brisbane en vertrek op 29 dec richting Bourke. rijd dan via oa broken hill (en indien mogelijk flinders ranges) naar adelaide. vandaar door om eind jan in melbourne aan te komen.
Misschien iemand die hier iets aan heeft?
jan