Eind dit jaar naar Australië: wat & hoe? HELP!

Maar ook in hostels zijn er genoeg gelegenheden om op jezelf te zijn. Oordopjes in en iedereen heeft door dat je niet aanspreekbaar bent. Gordijntje van het bed dicht of handdoek voor je bed hangen zegt ook vaak genoeg.
Daarintegen is het biertje dat ik 's avonds drink met mijn medereizigers, het even samen de dag doorspreken, het uitwisselen van tips over de regio, zo’n groot pluspunt voor mij. Samen wanneer het kan, alleen als ik het wil: meer vrijheid bestaat haast niet.

@Andrew: voor 6 weken een auto kopen zou ik je ten zeerste afraden. Veel te veel gedoe voor zo’n korte tijd. Even goed kijken voor je koopt kost een paar dagen en het verkopen erna kost ook tijd. Tenzij die vriendin in Sydney dat natuurlijk wil doen.
Google eens op “car relocation”: je brengt dan, in korte tijd, auto’s terug voor verhuurbedrijven, vaak tegen een fractie van de eigenlijke huurprijs.

Tja, ik ben meer een einzelganger. Lekker alleen, rustig muziekje op de achtergrond, koud biertje erbij en ontspannen een reisverslag bijwerken (pen en papier, geen PC op vakantie!!) ultieme ontspanning!

Leuk toch, hoe ieder zijn reis op een andere manier beleefd met eigen voorkeur!