Dag allemaal,
In November dit jaar ben ik van plan om naar Australie te gaan. Eerst naar Sidney om vervolgens door te reizen langs de kust en het lijkt me leuk om dit met iemand samen te doen.
Ik ben 21 jaar, net afgestudeerd en klaar om echt van het leven te gaan genieten:P Ben sociaal, maak makkelijk contact, ben sportief en vind het leuk om nieuwe dingen uit te proberen, ook hou ik van feesten (maar is geen vereiste dat je daar ook van houdt). Als je interesse hebt laat me dan weten, ik heb nog niet geboekt wil ik wel snel doen maar kan me dus nog aanpassen,
hoor graag van jullie,
groetjes Madelon
[EMAIL=“madelonbrehmer@gmail.com”]madelonbrehmer@gmail.com
Hoi,
Ik heb me pas net aangemeld op dit forum dus zit een beetje rond te kijken. Ik zag dat je in december en januari naar Australië wilt gaan. Ik wil je graag een tip geven, je kunt geen 2 duurdere maanden op gebied van accommodatie nemen dan die 2 maanden. Vooral in grote steden als Sydney. Nou weet ik natuurlijk niet waar je gaat verblijven en welke plekken je nog meer aan doet, maar ik dacht, moet het toch even zeggen 
wat je eventueel kunt doen, is contact op nemen met stagehuis (stagehuis.nl). Ik ga samen met mijn beste vriendin 5 weken naar Australië, waarvan 4 weken in Sydney. Zij hebben onze gegevens doorgegeven aan een australisch contact persoon en daar hebben wij accommodatie geboekt. Wij hebben een 2-persoons slaapkamer geboekt in een guesthouse en wij betalen in totaal voor die 4 weken €700. Maar wij betalen voornamelijk voor de locatie, wij zitten recht aan Bondi Beach. Je kunt dus vast wel goedkoper krijgen op andere plekken LOL.
Maar goed, zoals ik al zei, geen idee hoe jij je reis verder plant natuurlijk
maar hopelijk heb je in ieder geval iets aan deze tip.