Ik heb de afgelopen winter in Thailand overwinterd, en heb het fantastisch naar mijn zin gehad. Ik ga dit jaar weer, maar ben dit maal van plan om eerst een paar maanden naar Nepal te gaan, en medio/eind november naar Thailand. Als je van rust en relax houdt, dan weet ik het perfecte eilandje voor je. Geen auto’s en geen electriciteit, maar wel barretjes
ik ben wel een stukkie jonger, 21, maar écht, ik ga graag met ietsjes ouder dan ikzelf om… omdat jullie zoveel wijzer zijn
Voor het eerst ga ik backpacken, vanaf 18 september… eerst een weekje hongkong, daarna naar bangkok en vanaf daar verder tot 6 januari… althans… dat wíl ik heel graag maar ik twijfel dus nog over de feestdagen. het lijkt me geweldig om dat daar te vieren (ik reis alleen door ZO-Azië trouwens) maar heb ff een steuntje nodig als het ware.
ben geintresseerd in cultuur, natuur, barretjes (mojito’s :)) gezellige mensen die wat te vertellen hebben, open minded lieve mensen, en ontspanning tijdens wat inspanning. geen reetzitten dus, maar ook weer niet neurotisch mountainbiken 24/7
laat van je horen!!! groetjes Froukje
Ik woon in Utrecht, net klaar met de kunstacademie Industrieel ontwerpen en toe aan een geweldige reis!!
Ik las je bericht en het spreekt me wel erg aan:) Ik ben ook op zoek naar iemand om mee op reis te gaan en ook rond de 4 weken. Ik ben wel wat jonger 23. Maar ik heb wel een beetje hetzelfde idee qua vakantie als jij. Cultuur, strand en barretjes helemaal goed:D. Mijn vrienden zeggen dat ik wel humor heb, dus dat zou ook nog goed kunnen komen haha.