hoi,
Ik ben in de stemming om leuke vakantieplannen te maken! Ik twijfel nog om een singlereis te maken maar wil eerst eens kijken of het langs deze weg lukt om een leuke reisgenote(s) te vinden!
Ik ben 31 jaar en kom uit Brabant. Omdat ik toch graag wel twee keer of zo wil afspreken om te kijken of het een beetje klikt alvorens een reis te boeken is het handig als je uit de omgeving komt en ongeveer dezelfde leeftijd hebt. Wie weet kunnen we daarna nog eens een ander leuk tripje maken
Ik had een van de volgende bestemmingen in gedachte: italie (leuke stad in combinatie met strand), portugal, ibiza, sicilie of misschien turkije(maar ben ik al regelmatig geweest). Dit voor een dag of 8 a 11.
Ik houd van zon zee strand en relaxen. Een excursie is eventueel een optie. Ook vind ik het leuk om te shoppen en savonds nog ergens een drankje te doen/hapje eten en misschien een avondje flink door te halen (niet iedere avond).
Ik zoek iemand die zich hier in herkent. Misschien is een groepje meiden ook leuk!
Ik hoor graag van je!
groetjes