Ik ben in de stemming om leuke vakantieplannen te maken! Ik twijfel nog om een singlereis te maken maar wil eerst eens kijken of het langs deze weg lukt om een leuke reisgenote(s) te vinden!
Ik ben 31 jaar en kom uit Brabant. Omdat ik toch graag wel twee keer of zo wil afspreken om te kijken of het een beetje klikt alvorens een reis te boeken is het handig als je uit de omgeving komt en ongeveer dezelfde leeftijd hebt. Wie weet kunnen we daarna nog eens een ander leuk tripje maken
Ik zat te denken aan een weekje ibiza voor een dag of 8. Ik moet uiterlijk 20 september terug zijn. Ik vind het leuk om daar een feestje van bijv. Armin van Buren bij te wonen en nog een paar keer uit te gaan. Overdag een beetje relaxen op het strand of bij het zwembad. En avondjes gezellig uiteten zonder nachtwerk vind ik ook prima!
Ik ben 29 en kom ook uit brabant. De data die jij op vakantie wilt. Komen mij ook goed uit en heb ook zin in een zon vakantie en ben niet vies om het nachtleven in te duiken.
Ik hoor het wel als het jou ook wat lijkt of als je meer wilt weten
Wat een goede ideeën heb jij!
Ik kom alleen niet uit brabant .
Ik wil ook nieuwe ervaring op doen om niet met bekennen o vakantie te gaan.
Misschien zin eerst is wat te kletsen ?
Groeten Marco
Hallo Miss30,
Ik ben Rianne en wil ook graag rond die tijd naar Ibiza, ben je nog steeds op zoek? Misschien kunnen we met een aantal mensen gaan? Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Groetjes
Hi, mooie plannen zeg!
Ik ben zelf 28 jaar en zou ook graag naar Ibiza willen gaan in september. Kom zelf uit Amsterdam, maar goed zo nu en dan stukje rijden vind ik niet erg (ex woont er ook, dus afstand niet echt een probleem).
dus mocht je nog op zoek zijn dan hoor ik het wel.
Gr. Cynthia
Ik ben 23(bijna 24) jaar oud. Ik ben bijna afgestudeerd aan de PABO en wil graag in september op vakantie. Maakt mij niet uit
hoelang, de datum en het land. Als het maar in September en in ieder geval een weekje.
Zijn er nog plannen? Want dan sluit ik mij graag aan. Gr, Hilde
Veel reacties ineens klinkt goed met een groep maar weet niet of dat goed te regelen is. ik heb nog geen definitieve plannen maar ben nu een beetje aan het kijken voor de reis bij single sun vakanties vanaf 12 sept. Dat is 8 dgn ibiza ook met een groep van max 20 personen.
Oh ja ik zat ook even te kijken, maar dat is veel duurder dan als je met eigen groep gaat. Ik weet niet wie er mee willen??. Via ryan kun je goedkoop naar Ibiza vliegen en via booking.com kun je dan een hotel uitzoeken. Als we dan met z’n allen gaan, kunnen we misschien een avond plannen om alles door te nemen en te boeken of anders via Skype. Maar lijkt mij leuker om jullie in het echt te ontmoeten.
Ik ben met je eens dat de singlereis veel duurder is:( als je met een groep bent dien je wel allemaal hetzelfde qua datum, accommodatie en besteding aan geld te hebben. Maar we kunnen kijken of t mis lukt?
Oke slim. Ja ik wil ook gaan boeken. Wanneer gaan jullie precies? En in welk hotel zitten jullie? Of zitten jullie niet in hetzelfde hotel? En hebben jullie misschien facebook of mail? Zodat we contact kunnen houden. Misschien boek ik dan ook wel een ticket. Ik wil ook wel langer dan 10 dagen, dus dat ik voor mij ook geen probleem.
Ik vroeg me af of je nog op zoek bent naar reisgenootjes?
Ik ben Roos, 38 jaar en wil ook graag in september naar Ibiza.
Het lijkt me ook leuk om met een groep te gaan evt.
Ik hoor het wel,
groetjes Roos.
Ik ga graag met je mee! Kom ook uit Brabant (Tilburg).
Heb je al een reisgenootje gevonden? Ik heb vakantie van 26 augustus t/m 15 september. Kan wel een paar dagen flexibel ervoor of erna zijn.