Reisgenootjes gezocht zomer 2013 Ibiza

Hi,Ik ben op zoek naar gezellige reisgenootjes(22-30 jaar) voor een week Ibiza:zon02: eind juni/begin juli 2013.
Ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam.

Ik houd van zon,zee,echt strandvakantie,maar vind het ook leuk om dingen te ondernemen.
Het is voor mij de eerste keer Ibiza dus ik heb er veel zin in.:slight_smile:

Leuk! Mijn naam is Bettina kom uit Haaften (Gelderland) 25jr. Ik ben echt een feestbeest, hou van stappen:cheer:! Maar je bent niet voor niets in het buitenland, dan moet je ook wat cultureels doen :teeth:! Wil je met z’n 2e op vakantie of meerdere? Groetjes B.:dag:

Hi!
Dat zou me echt super leuk lijken! Altijd al een keer naar Ibiza willen gaan!:cheer:
Helaas ga ik dit jaar een verre reis maken, dus Ibiza zit er niet in…maar misschien een ander keertje

Groetjes,
Floor:smile:

als je op ibiza aankomt huur dan een mooie 2cv van ducks united om rond te toeren,ze staan naast het vliegveld op de grote parkeerplaats,kan ik aanbevelen,gr evert.

Hoi Floor,

Dat is ook super leuk.Veel plezier!

Hoi Margareta en mss ook wel Bettina,

wij zoeken nog enkele leuke personen voor een vakantie in Ibiza.
Wij hebben met een groepje een villa gehuurd van 8-20 juni. Dus als je zin hebt om aan te sluiten tijdens die periode dan laat maar weten.
Bekijk mijn berichtje op mijn profiel maar even.

gr Kenneth.

ikzelf kan niet maar je kunt indien je het leuk vind een 2cv of ds of cabrio kever huren bij ducks united om rond te touren,zeer aan te bevelen. zie google,de wagens staan onder de overkapping bij het vliegveld. gr evert