Ik ben een spontane jonge vrouw van 32 uit Rotterdam. Het lijkt me leuk om gezellige reisgenoten te ontmoeten die dit jaar ook zin hebben in een zonnige vakantie op Ibiza. Qua periode ben ik nog flexibel.
Ikzelf hou van lekker naar strand gaan, uit eten, uitgaan (Blue Marlin, Pacha, Ushuaia, Bora Bora etc.) en eventueel lekker dagje shoppen, boottripje of auto/scooter huren.
Spreekt dit jou ook aan ? Laat dan wat van je horen !
Met een groepje mensen is wat mij betreft ook mogelijk!
Hoi, en al reisgenoten gevonden? Ibiza ben ik nog nooit geweest en zou dit graag willen zien.
Ben zelf 27jr en wil ak. zomerperiode ook lekker genieten van de zon, eten, strand, uitgaan etc. Bootje / scooter huren is ook zeker leuk!
Bedankt voor je reactie.
Heb nog een leuke reactie gehad van een enthousiasteling die ook graag naar Ibiza wil. Periode en aantal dagen etc is allemaal nog in overleg wat mij betreft. Heb jij voorkeur?
Is het anders een idee om even emailadressen uit te wisselen ?
Dit is de mijne in elk geval; rana_550@msn.com lijkt me leuk om van je te horen!
Hey Sunnygirl, ik wilde eind juli een weekje naar Ibiza, maar heb niet zo’n zin om
alleen te gaan. Toen kwam ik deze pagina tegen en dan ook nog eens jou ‘oproepje’
en dat spreekt me wel aan. Ik ben ook al eerder op Ibiza geweest, super lekker!
Ik ben een relaxt persoon en makkelijk in de omgang Misschien heb je inmiddels
al iets geregeld, maar laat anders even wat horen. Groetjes