voor aankomende zomer, juli danwel augustus, plannen een vriend en ik (beiden 20 jaar oud) een vakantie naar Ibiza (of Mallorca, althans iets in de categorie zon,zee,strand,hip) van ongeveer twee weken. We willen ons hierbij geen 3-sterren hotel aandoen, maar een mooie vakantievilla (woning) met pool en een fantastisch uitzicht boeken…
Lijkt het jou iets om een super vakantie te vieren in uitgaansparadijs Ibiza, verblijvend in een top woning, dan kunnen we altijd onder het genot van een drankje kennis maken…en wellicht één en ander plannen!
Mannelijk, vrouwelijk, wij staan voor alles open en we hopen dan ook op een leuk, al dan niet divers, gezelschap!
Houd er rekening mee dat dit geen reisje is van 500 euro, het kost wel iets meer, maar je leeft slechts één keer
HOiHOi.
klinkt erg aantrekkelijk!
ik ben een dame;) van 19… en t lijkt me wel wat.! natuurlijk met meer meiden van mijn leeftijd!. en precies. je leeft maar 1x … en als je het geld hebt… tsja why not.!
typeer mezelf als/: lief, sociaal, gezellig, af en toe prettig gestoord, actief!
Hebben jullie al wat geboekt en staat er al wat vast?
Groetjes esther!
woonachtig te Noord-Brabant:biggrin:
graag hoor ik snel wat
Beste Esther, dat was wel een super snelle reactie :D…
Leuk om te horen dat je interesse hebt! We hebben thans nog niets geboekt, aangezien het te plannen reisje geen goedkoop grapje is, en het bijeen krijgen van mensen die het leuk lijkt mee te gaan (en geld hebben) moeilijker is dan aanvankelijk gedacht.
We wilden daarom eerst kijken of we überhaupt een groepje kunnen vormen, voordat we iets definitief vastleggen. Al te lang willen we echter niet wachten, Ibiza is een hotspot, en veel raakt langzaam volgeboekt…
Het lijkt me leuk om kennis met je te maken, je kunt me altijd toevoegen op je msn, en dan zien we wel hoe goed het klikt!
hoi!!
ja idd snelle reactie ook van u;)
ik kijk hier regelmatig, en reageer dan.
Maar idd is het bijeen krijgen van een groepje al moeilijk. laatstaan met jongeren die genoeg geld hebben. we blijven toch studenten he;) de ene wat rijker dan de ander.
me msn evt is [EMAIL=“vanhoof_esther@hotmail.com”]vanhoof_esther@hotmail.com
ik hoop dat we iets kunnen kortsluiten en er uiteindelijk toch een onvergetelijke dolle vakantie van kunnen maken…
mvg.
ESther
ik ben een jongen van 21 jaar. vind het ook super leuk om mee te gaan maar ik kan alleen laatste week van juli en begin agus ivm met me werk en idd je leeft een keer dus
ik hoor van jullie als jullie ook iets rond die tijd aan het regelen zijn of zo
en ik heb ook geen probleem met geld. want ik zou eigenlijk wel met vrienden op vakantie gaan maar door omstandigheden (overlijden) gaat dat niet door maar ik wil toch wel op vakatie dus.
me msn david18h@hotmail.com
groetjes hamrah