Hoi iedereen,
Wie heeft er zin om een vakantie te boeken naar de zon? m/v, gescheiden onderkomen geen probleem, leeftijd ong 18-32…Bestemming: Ibiza! Voor een echte zon-, zee- en strandvakantie. Naar het strand gaan, lekker eten, drankje drinken, uitgaan, prachtige omgeving, Ibiza biedt echt alles wat er te wensen valt.
Vrienden van me hebben relatie/nieuwe baan/geen geld/verhuizing enz, dus dat heeft geen zin voor mij.
Ik: jongeman, 29 jaar. Vlot, spontaan, zelfverzekerd, aardig, gevoel voor humor, jong van geest, sportief, representatief uiterlijk en altijd in voor gezelligheid.
Vanaf 18 juli 2011 is mijn agenda open. Vakantieduur 8 tot 14 dagen (flexibel).
Ben jij iemand die ook op zoek is naar eenzelfde soort vakantie? Reageer dan snel! Ik ben wel toe aan een dosis zon en gezelligheid! Wie ook?
Even voor de duidelijkheid; mijn bedoeling is niet om continu uit te gaan naar de grote en dure clubs! Dus om verwarring te voorkomen, het is de bedoeling om gewoon een ontspannen vakantie te houden en af en toe het nachtleven te bekijken. Ook is er overdag genoeg te doen op de stranden bijvoorbeeld, dus altijd gezelligheid
Ibiza heeft veel meer te bieden dan alleen maar de grote commerciële clubs ; )
Dus wie lijkt het leuk zich te laten betoveren door Ibiza net als ik?
Heb je toevallig al iemand gevonden???
Ik zag ad datum dat het al wel een maand geleden was maar jah…dacht toch ff proberen.
Ik had in mijn oproep gezet Thailand of Europa(griekenland/Italie) maar vond je berichtje zo lekker spontaan geschreven dat ik dacht: hier moet ik even op reageren.
Ik hou ook van gezelligheid/stappen/borrelen/zon/zee/strand…
Ik ben een spontane/ gezellige meid en werk als sales consultant in de branche uiterlijke verzorging dus een praatje gaat mij prima af…
Kom uit Twente en ben 28 jaar jong.
De planning van juli is uiteindelijk augustus/september geworden.
Wie heeft er nog zin om aan te haken om naar Ibiza te gaan? De bedoeling is dat ik binnen niet al te lange tijd ga boeken. Op naar de zon!