eilandhoppen: ik zie door het bos de bomen niet meer;-)! Enkele tips dus welkom;-)!

Ik zie door het bos de bomen niet meer!
Ticket Bangkok heb ik reeds geboekt en ik wil zo naar beneden reizen terug naar Singapore en vooral de eilandjes doen! MAAR ik kan dus niet kiezen!Ik heb ook niet zo’n goed zicht op hoe naar het volgende eiland te reizen; zoveel opties mogelijk! Ik denk dat ik de minst lange optie verkies maar ook wel wat van het land wil zien ipv vluchten de hele tijd te nemen.
Ik hou van Snorkelen, geen massa toerisme maar gezellige drukte met een beetje uitgaansleven(geen full moon parties etc ) en af en toe gewoon rust;-)
Ik zit beetje met handen in het haar kwa reisschema in de volgorde! Kan dit of kan ik het beste anders te werk gaan en een andere volgorde nemen? EN best met vluchten,boten,bussen werken?Ik ben weg tussen 5 januari en 21 januari. 16 dagen dus.Ik vrees dat ik dus héél wat plaatsen zal moeten schrappen als ik rustig wil reizen;-)Maar welke eilanden dan?!Koh Lipe en Koh Kood wil ik sowieso heen!

Weet je ook waar ik “iets” met olifanten kan doen waar ze die dieren niet slecht behandelen? Dus geen tochtjes op een olifant etc? Chang Mai? Of iets meer op mijn route misschien?

Bangkok + misschien daguitstap naar Ayutthaya of iets anders?

Bangkok naar Ko Chang= Vlucht of bus?

Ko Chang

Ko Chang naar Koh Kood/kut =
**
Koh Kood/kut**

Koh Kut naar Koh Tao (via Chumpon of?…)

Chumpon? Koh Tao

Koh Tao naar Krabi? Hoe?

**Krabi
**
Krabi naar Koh phi phi = boot?

Koh phi phi

Boot?

**koh Lipe **

boot?

KOh Tarutao

boot?

Langkawai

bus?trein?

Cameron Hights en/of Kuala Lumpur

Singapore

Hoi,
Effe iets anders ivm thailand ik zou ook gaan boeken maar begin ineens enorm te twijfelen ivm de terreur/oorlogsgebieden waarover je vliegt richting Azië… Zijn er maatschappijen die niet over deze gebieden vliegen? Grtjs charlotte