haay ik ben monika:wink: 19 jaar en doe de opleiding gastvrouw
ik wil graag van de winter (weet nog niet welke datum)
heel wat eilanden van thailand zoiezo koh phi phi omdat dat speciaal is voor mij maar die reden vertel ik je later wel. dus lijkt het jou leuk om wat van thailand te zien. en tussen door ook lekker te relaxen en te genieten van het
paradijs reageer dan:p
ben op zoek naar een reisgenootje van 18 tot 24 jaar
man of vrouw maakt niet uit
hoi monika
Ik heb ook planne om buiten europa op vakantie te gaan weet nog niet goed welk land maar zowiezo azie het liefst ook een groepsreis maar jou planne zijn ook wel erg interresant thailand staat wel ongeveer boven aan mijn lijsje van landen waar ik heen wil.
Maar voor hoe lange periode wil je dan op vakantie want ik kan max 18 dagen vrij krijgen en welke periode komt je het best uit??
Ik weet niet of je msn hebt maar anders kun je me toevoegen dat klets net iets makkelijker
Ik ben trouwens thijs (21) [EMAIL=“buffeltje85@hotmail.com”]buffeltje85@hotmail.com
hey thijs wat zijn dan precies jou intressens om te doen in thailand?
Hey Monika,
Heb zelf ook gepost over Thailand ( en maleisie ) voor van de zomer, maar in de winter lijkt mij ook relaxed. Ben 19 jaar en vind heel veel dingen leuk. Wat? Uhm… olifantentrektocht… bungeejumpen… fullmoonparty’s… chillen in een zwembad… vrijwilligerswerk… Alles eigenlijk.
Wat meer over mezelf:
www.stoppel.waarbenjij.nu
www.bartmarissen.hyves.nl
[EMAIL=“bartmarissen@gmail.com”]bartmarissen@gmail.com
xx Bart
hey monika,
ik ben zelf 18 jaar en het lijkt me gaaf om rond te reizen door thailand, srilanka trekt mij erg aan. ik ben er net geweest en de cultuur de mensen de omgeving en de contacten die ik daar heb zijn gewoon super. ook ik heb een speciale reden en die vertel ik je wel. mocht je interesse hebben laat het dan weten. ik wil graag in feb/maart 2008. mocht je vragen hebben dit is mijn mail. [EMAIL=“terry1988_dirk@hotmail.com”]terry1988_dirk@hotmail.com. thanx xx
Hee, klinkt goed allemaal!
Zelf ben ik eigenlijk van plan om oktober/november van dit jaar naar Indonesië te gaan… maar als ik daar geen reisgenoot voor kan vinden lijkt dit me ook wel wat!
Hey, klinkt zeker goed! ik ben bram (21) en heb voor de periode 27 juni -22 aug 2007 al een ticket naar Maleisie, daarna wil ik door naar thailand, omdat een reisgenoot van mij zijn ticket heeft moeten cancelen ga ik nu alleeen! Dus als er iemand mee wil, let me know! thanX Ciao!