Eilandhoppen Thailand november 2012

Hoi!
ik zit er aan te denken om in november voor zo’n 2.5 week naar Thailand te gaan. 2 jaar geleden ben ik hier ook geweest(bangkok, kanchanaburi, Changmai, Phuket,Kho phi phi). nu zou ik graag met een aantal mannen en vrouwen tussen 30-40 jaar eilandhoppen ( Koh Samui, Ko Phanang etc) en daar lekker willen relaxen en feesten (ook de fullmoonparty). Zelf ben ik een 34 jarige, brabantse single (HBO).
wie zit dit zitten??

hi ik ben hetzelfde van plan!
ben ook een brabantse single en ook eerder in thailand geweest, 6 jaar geleden… dat was ook mijn laatste vakantie ;-(
ik ben van plan om 1 maand te gaan en wil zeker de full moon party op koh phanang meemaken!!! verder veel relaxen, eten, drinken, feesten, massages, etc.
6 jaar geleden was ik oa in chang mai, op koh phiphi en wat andere eilanden en in laos en maleisie…7 weken was ik toen weg!! heerlijk!!!

ik heb 10 jaar in de tropen gewoond op sint maarten (ben nu alweer 12 jaar terug…) en heb o.a. amerika, canada, costa rica, Indonesie, Gambia, Uganda, jamaica, port rico, caribische eilanden en landen in europa gezien, heb dus wel enige reiservaring…

misschien leuk om contact met elkaar op te nemen via deze site of face book oid? hoop iets van je te horen…

groetjes, monique

Hai Inge,

Allereerst, ik ben net 41 geworden 15 juli, dus val niet helemaal in je categorie…maar; ben verder wel net als jij op zoek naar leuke mensen om een gezellige tijd mee te hebben in Thailand!
Ben geen grijze geitenwollen sok type…alhoewel die ook vast gezellig zijn;)
Ik dacht zelf meer aan dec-januari. maar…begrijp dat die full moon party in nov is…? heb er vaak over gehoord en houd nog steeds van een goed feestje (alleen niet iedere dag ;)dus wie weet is november ook leuk.
allereerst maar eens zien of er peeps te porren zijn…heb jij al veel reacties gehad, wellicht van mensen die evt ook dec-jan wilden…?
lijkt me leuk iets van je te horen,

groetjes Mireille

Hai Inge,

Ik ga ook in November voor 3-4 weken op reis ,
en vooralsnog zijn mijn plannen om naar Thailand te gaan .
uiteindelijk wil ik ook eindigen op de eilanden om te relaxen, full/half/black moon party, snorkelen en alles wat je daar kan doen.
Ik ben 29 jaar dus net te jong;), maar verder zal wel mee vallen.

Groet Mariel

Ik heb geboekt…1_30 nov

Laten we contact houden…:wink:

1 like