Hoi! Ik ben Monique, 33 jaar jong en ben op zoek naar een reisgenoot die ook graag Thailand wilt ontdekken, voor ongeveer 3 weken ik heb vakantie rond 22 aug t/m 8 sep 2016 kan nog gewijzigd worden. Wil jij net als ik echt het land ontdekken en zoveel mogelijk doen en zien. Stuur mijn dan een mailtje en wie weet plannen we een top vakantie;-)Groetjes Monique
Hi Monique,
Ik ben Amy, 34 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik ben heeeeel erg toe aan vakantie en aangezien mn vriendinnen allemaal een relatie hebben of al vakantieplannen hebben, kijk ik nu rond op deze site. Ik wil heel graag op vakantie naar een mooi land waar de zon schijnt. Ik wil combinatie van relaxen/strand en de omgeving zien. Ík heb nog nooit gebackpackt en iedereen in m’n omgevind zal zich kapot lachen als ik vertel te gaan backpacken, maar ik sta er best voor open. Wel houdt ik van luxe dus ik zal niet in een cheap hostel gaan slapen of op een slaapzaal met anderen. Ik slaap liever in hotelletjes die enige luxe hebben. Ik wil op reis een grove planning hebben maar te plekke bepalen hoelang je ergens blijft. Dingen zien maar ook tijd om bijv op t strand te liggen, dus niet helemaal vol gepland.
Azie heeft me nooit zo getrokken, maar net als dat backpacken nooit op mijn lijstje stond, sta ik overal voor open. Thailand of Indonesie lijkt me best leuk.
Ik hoor graag van je, wie je bent en wat jouw ideeën van een reis zijn.
Groetjes,
Amy
Hoi,
Weet niet of jullie al concrete plannen hebben? Maar ik ga dit jaar ook voor het eerst solo reizen.
Ik vlieg 22 augustus naar Bangkok, pak de 23e de nachttrein naar het zuiden, en vanaf 24 augustus ga ik 3 dagen duiken in Koh Tao. Daarna nog niet echt plannen gemaakt.
Vlieg 07 sept weer terug.
Ik ben trouwens 36 en ook woonachtig in Rotterdam.
Mochten jullie plannen een beetje aansluiten met de mijne kunnen we misschien wat afspreken?
groetjes
Susanne
Hi Susanne,
Ik vlieg 29 juli alleen naar Thailand voor 3,5 week. Ik vlieg 21 augustus terug dus we lopen elkaar net mis. Ik ga van Bangkok met de nachttrein naar t Noorden (Changmai, Chang Rai, Pai), daarna vlieg ik naar het zuiden om een aantal eilanden te bezoeken.
Veel plezier op je reis!
groetjes,
Amy
Hoi, jammer ! Maar jij ook goeie reis & have fun !
Hi Allemaal ik ben Renee en ben 39 jaar. Ik ga eind van het jaar richting Thailand voor ong 6 weken. Ik ben wel een low- budget reizigster met backpack gewoon omdat ik dit een prettige manier van reizen vind en ik niet echt van de luxe ben, maar van natuurljke dingen. Gewoon een bed ben ik al blij mee. ;-)Mijn planning is iig eind van het jaar naar Koh Tao te gaan want daar is een zouk event (is een braziliaanse partnerdans) Maar buiten dat is het een super leuk eiland. Daarna heb ik nog niet echt een planning. Dus mochten jullie rond die tijd in Thailand verblijven laat het dan even weten. Misschien kunnen we elkaar ergens meeten. Ik wil graag nog wat eilanden zien in het zuiden, maar chang mai staat ook op mijn lijstje. Nou lijkt me leuk iets te horen. Ik wens iedereen iig een fijne vakantie. Liefs Renee