Eiland hoppen in september 2006

wie heeft er ervaring met eiland hoppen en heeft leuke tips?:slight_smile:

hey, dat wilde ik ook net weten. Ik ben een paar jaar geleden wezen backpacken in corfu en italië. En griekeland beviel zo goed dat ik daar deze zomer met vrienden wil gaan eilandhoppen. Nu vroeg ik me af welke eilanden leuk zijn (en welke plaatsen) en hoe het met de bootverbindingen zit. en natuurlijk de kosten enzo. heeft iemand ervaring met eilandhoppen in griekenland???

Ben vorig jaar op Paros geweest, is een echte aanrader! Rustig en mooi eilandje, aardige mensen. Je kunt er met de boot naartoe vanaf Mykonos, Naxos, enz. Veerboten in Griekenland varen vanaf Pireaus naar heel veel eilanden, wordt veel gebruik van gemaakt door “hoppers”! Groetjes

Hallo,

Ik ben twee jaar geleden gaan eilandhoppen tussen Samos en Chios. Niet echt de doorsnee hopeilanden, maar echt een aanrader. Vooral Chios, wat nog niet ontdekt is door de meeste toeristen, is een plaatje.

Maar tussen de meeste eilanden gaan ferry’s, dus welk eiland je wilt pakken is geheel aan jezelf. De ferry tussen Samos en Chios duurt ongeveer 2,5 uur, maar met mooi weer boven op het dek is dat goed vertoeven!

Succes ermee

Groet Karin