Vrijdag vertrekken we en ik vroeg me af of je de wk wedstrijd in een vliegtuig kan kijken.
Ik weet eigenlijk niet of zo’n signaal stabiel binnenkomt?
Misschien luisteren via een radio kanaal?
Helaas…dit is voor zover ik weet nog niet mogelijk… ![]()
Denk dat je de wedstrijd zal moeten missen…
Wees blij, ik zit zondagavond tijdens de finale in het vliegtuig ![]()
Misschien vertraging lol2
Zal je eigen radio niet werken? Ik heb een ipod met radio. Kon zelfs radio luisteren in Thailand. Misschien tussendoor de frequentie veranderen…hoe laat ga je de lucht in? Anders thuis even de frequenties zoeken van radiostations van landen waar je doorheen vliegt. Helaas zal t niet NL zijn, en hoop voor je dat je Russisch verstaatlol2 Maar mooi balen!
Hmmmm mijn man zegt net dat het waarschijnlijk niet zal werken…10 km boven de grond…tja niet aangedacht.
Met welke maatschappij vlieg je? Heb namelijk op het internet tijdens mijn zoektocht naar tickets diverse maatschappijen gezien die wedstrijden van het WK uitzenden! Dit bedenk ik me nu ineens.
Wie weet ontvang je wel Taliban-berichten en kan je een fikse premie opstrijken…lol2
lol2
Vlieg jij niet met China Airlines? Dan kun je het helemaal wel vergeten! Dat word dus de volgende ochtend in je hotel de samenvatting bekijken:( Want zelfs de uitslag zul je onderweg niet weten…
je MAG uberhaupt geen zendapperatuur en ontvangers gebruiken in het vliegtuig omdat dit zou kunnen interfereren met het besturingsysteem.
het is technisch, wel mogelijk,via sateliet, maar er hangt een kostenplaatje aan. dus dat is de reden dat het niet aangeboden wordt.
Dat zal me niet gebeuren, ik zal wel tegen de stewardess zeggen wat kijkt u lief, dan volgt de uitslag vanzelf wel,gevolgd door een blik van mijn vrouw.lol2
Scan apparatuur is ten strengste verboden in een vliegtuig en daar valt een radio onder.
De piloot zal het opmerken en dan zijn de rapen gaar.
De ipod is een goede effe met ons dochtertje babbelen.
Zitten er niet standaard wat “radiostations” in de leuning van je stoel?
die zenden niet live uit…
Is dat allemaal opgenomen materiaal?
yep allemaal opgenomen.
ze zijn nu wel langzaam bezig om internet aan te bieden.
Jammer dan van die blik, t is voor een goed doel moet je maar denken!lol2 Hoop trouwens niet dat je dezelfde zuurpruimen treft als ons vorig jaar, dan word t heel moeilijk om complimenteus te zijnlol2
Trouwens wat die radio betreft, ik wist dat dus echt niet en ons vliegtuig is gewoon blijven hangen in de lucht:D Mobieltjes dat was mij wel bekent. Maar gewoon ipod (of mp3) kan wel gewoon hoor. Zag bijna niets anders dan oordoppen.
Je mobiel moet alleen uit staan tijdens en opstijgen, en dalen/landen. De rest van de vlucht mag je hem gewoon aan hebben. Dus iPods moeten ook geen probleem zijn…!
En ik maar denken al die jaren dat ze het vermoeden hebben dat ik aan Alzheimer lijdt lol2lol2lol2.