hoi ,mijn naam is maddy , we zijn van plan een last minute te boeken naar egypte , nu blijkt dat we met martinair heenvliegen , en met “AMC AILRLINES” terugvliegen , iemand hier ervaring mee ? , ik ben altijd een beetje huiverig voor buitenlandse vliegmaatschappijen
Hi Maddy,
Kijk eens op de volgende link: http://www.turbulentie.nl/dbase/show_experiencesnw2.cgi?ervaringen_airline_name=AMC%20Airlines
Buitenlandse vliegmaatschappijen…
Qantas: Queensland And Northern Territory Air Service heeft een vliegveiligheids reputatie van 0% crashes. Nog nooit zijn zij neergestort.
Singapore Airlines, met de prachtige elegante Singapore girl, is al jaren de onbetwiste nummer 1 (beste vliegmaatschappij te wereld).
En dat zijn buitenlandse vliegmaatschappijen…
Ik vlieg bijna alleen maar met buitenlandse vliegtuigmaatschappijen, ook met relatief onbekende, kleine maatschappijtjes. Naar mijn idee moet je je niet al te druk maken om dat soort dingen, want dan kan je op een gegeven moment helemaal nergens meer naartoe.
Zonde om je tijd te verspillen met je zorgen te maken over dingen waar je toch geen invloed op hebt, in plaats van al reizend te genieten van al dat moois dat de wereld je te bieden heeft en het uiterste uit het leven te halen.
Of klink ik nu wel erg zweverig…?! ![]()
Ach, zo zie ik het tenminste: just enjoy life!
Eveline