Egypt Air Dusseldorf - Bangkok?

Heeft iemand ervaring met maatschappij egyptair op dusseldorf-bangkok? Wij zijn twee studenten die niet al te veel geld hebben en daarom ook niet al te veel waarde hechten aan luxe als beeldschermen in de stoel voor je ed. Toch willen we bangkok wel graag heelhuids bereiken. :slight_smile: Kunnen we gerust met egyptair vliegen of kunnen we beter een iets duurdere (150euro) als de Emirates boeken?

Wie kan ons helpen??

Ik heb er geen ervaring mee maar als je toch voor een dubbeltje op de eerste rang wilt reizen dan is dit wel een goede keus.

Veel plezier in Thailand!

Frank

EgyptAir is tegenwoordig lid van de Star Alliance, de grootste alliantie in de luchtvaartwereld. Om lid te mogen worden van zo’n alliantie moet je als maatschappij aan veel voorwaarden voldoen, waaronder op het gebied van veiligheid.

ik ga volgende week ook met Egyptair naar bangkok en zal als ik na 3 weken in het paradijs weer terug kom jullie vertellen wat mijn ervaringen zijn

groet Dirk

bedankt! ben benieuwd!

ik ben intussen aangekomen in thailand (wat vervelend toch weer lol )
de vlucht van dusseldorf naar bangkok met tussen landing in Cairo is heel vlutjes verlopen geen problemen gehad wel op gevallen dat er op de vlucht naar Cairo eigenlijk alleen maar steward aanwezig waren en op weg naar bangkok stewards of thaise stuwardessen kan met het islam geloof te maken hebben weet ik niet en maakt voor mij ook helemaal niet uit
op de vlucht naar bangkok zelfs nog een pakketje gekregen met kapje voor de ogen om te slapen rare lange sokken voor als je koude benen krijgt en een klein tandenborsteltje met een mini tube tandpasta wat wel een prettige verassing was voor mij verder geen bijzonderheden te melden alles zag er erg betrouwbaar uit en erliep vlekkeloos zonder enige vertraging ook op Cairo airport duidelijk bewegwijzering waar heen te gaan voor vervolg van de reis
kortom ik ben erg tevreden over het geen mij is geboden
was een goedkope keuze maar zeker geen goedkope service

groet dirk

Nou dat klinkt wel ok :slight_smile:

Ik heb een rondreis geboekt van Amsterdam naar Dar es Salaam en van daaruit naar Bangkok en weer terug naar Amsterdam, uiteraard via Cairo. De prijs viel mee, namelijk 821 euries incl. taxes. Hoop wel dat mijn bagage netjes meevliegt en niet ergens blijft hangen omdat je in Cairo over moet naar een ander vliegtuig. Wachttijden zijn minimaal, namelijk maar 2 uur en het enige nadeel is dat ik vanuit Dar es Salaam al om 6:15 uur moet vertrekken. Verder ben ik erg benieuwd!

Ik zal nog even updaten!

Groeten Iris