Effe voorstellen....

Beste wereld reizigers,

Ook ik zal mij even netjes voorstellen…man middelbare leefttijd en op 18 jarige leeftijd mijn vleugels uitsloeg en ging werken op de grote vaart. Voor mijn 20 ste had ik al aardig wat van de wereld al gezien…Plaatsen in Afrika, Japan, America enz. maar wilde ook graag naar Thailand, Malasie enz… Helaas is dat er nooit van gekomen…mijn dochter inmiddels al 3x …(van wie zou ze dat nou hebben…? ) en word dan elke x weer overspoeld met de prachtigste verhalen en foto’s…maar wat mij tegenstaat is het lange vliegen…ppffff…was nooit een fan van dat lange vliegen maar nu ben ik echt al klaar met 2,5 a 3 uur…en voor 10 dagen zit je al ca 3 a 4 dagen in het vliegtuig…dus dat is zo en zo geen optie…tja enige oplossing is om mij te laten platspuiten voor minimaal 12 uur…en minimaal 3 a 4 weken…nou zit ik te denken aan november/december weg van de kou…maar wat is wijsheid…hotel of huren…? Welke locatie…? Hoef niet elke dag uren op het strand en ook niet elke dag erop uit en zeker geen massa maar ook niet alleen midden in de Bush Bush…zo…nou…? dat verlanglijstje valt nog best wel mee…hihi…dus laat maar weten welke tips of info jullie mij kunnen verstrekken…! En…als dit mij nou zo goed bevalt…tja dan geleidelijk langer…en langer en…langer…en plop…permanent…! :dag::cheer2:

Hoi Bertone,welkom op wereldwijzer!

Weet niet ofdat je plannen hebt om Thailand dit jaar nog te bezoeken,maar als je het overweeg dan kan je best georganiseerd rondreizen.

Je krijgt dan tijdens je reis veel mooie stukjes Thailand te zien. De reisleider zal je alles vertellen over de cultuur en je hebt de gezelligheid van de anderen reizigers in je groep.

Ook nog even zeggen dat Thailand het best te bezoeken is van november tot en maart.(klimaat)

Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.

Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.