Meestal eet ik “gewoon” met “de pot” mee !! Ik kan best wel pittig eten verteren . En één keer in de week naar de KFC , omdat mijn zoon dit zo lekker vind ![]()
Jezus Christ, wie krijgt die allemaal op?
je gaat toch geen pizza eten of naar een Mac Donald in zo’n land, waar je heerlijk kunt eten!!!
Of course not; thais eten is proper gemaakt en vers; de fast-food goodies zien goed en lekker uit in een goed gefotografeerd burger !!
Een burger kun je thuis (België/Nederland) ook eten; dan spaar je een reis, en reizen is duur !
Groetjes
Sopirla>>>
Als je hier woont, dan wil je af en toe wel eens wat anders en dan smaakt een pizza of een MacDonalds erg goed.
Het lekkerste was toch wel dat broodje met Nederlandse kroket vorige maand in Hua Hin…goddelijk !
als je daar woont, kan ik me voorstellen dat je graag eens iets anders wilt eten!
Dave, het is waar, misschien zou ik ook in een KFC zondigen, maar geen gewoonte van maken…
Ik ben een zeer slechte eter, dus het is altijd een heel gedoe om me te overtuigen om te gaan eten…
Geef me een plaatselijke pint en ik ben ook tevreden !:chin:
Bedankt, Shantiguru !
Ik ga het opschrijven, maar niet in het Thais…
Groetjes
Sopirla
Lokaal bier drink ik graag en op z’n tijd ! Ben een echte Singha-liefhebber. Ik drink hier nooit buitenlands bier en dus ook geen Heineken. Toevallig ‘moest’ ik 2 weken geleden verplicht aan de Carlsberg, omdat er in Imsomnia geen Singha, Chang en Leo meer was vanwege de overstromingen…
Als ik op reis ben, drink ik nooit “Stella” of "Jupiler, “Hoegaarden” enz; ik wil graag proeven van de plaatselijke bier, van alle soorten en dan maak ik mijn keuze… ik wil alles testen en nooit was ik teleurgesteld…:cheer:
een reptiel
Singa is, samen met Polar uit Venezuela, een van de fijnste biertjes imo.
Ben volledig eens met de mening van Dave!
Je moet af en toe is veranderen van eten,nu je moet daar ook niet in overdrijven.
Ik ga gewoonlijk om de 3 dagen(als ik in Thailand vertoef)naar een pizza of een Kfc restaurant.
een heerlijke biefstuk met friet is ook lekker op zijn tijd
ik moet daar altijd de deur voor uit, want mijn vrouw eet geen beef
Ik zou zoiets niet weggooien, natuurlijk, maar mijn steak (wanneer heb ik een nog gegeten?..ik weet het niet meer) moet een goede bleu zijn; voor ons verhuis, 15 jaar geleden, werkte ik in de beste steak-house van Hasselt, lang genoeg om alleen van zicht te onderscheiden als de steak goed gesneden is, bleu warm, en goed gebakken en toch bleu. Leuke jaren, een “gekke” baas, gelachen genoeg, voor de rest van mijn leven.
Groetjes en smakelijk,
Sopirla>>>
**Heerlijk een thai sizzler!! **
http://www.tarladalal.com/members/9306/images/thai-sizzler-1133.jpg
Dat ziet er lekker uit!!!
Ik mis Aziatisch eten…gelukkig heb ik een kookcursus gedaan in Thailand, dus maak ik regelmatig phad thai en tom yum goong ![]()
Eten in Australie vind ik niet echt super, alleen de Koreaan hier is wel geweldig, maar daar kan ik helaas niet elke dag naartoe…
Over paar maandjes ben ik weer terug om te genieten van de Aziatische keuken!
Als ik binnenkort naar Thailand ga, zal ik alles wat ik gemist heb gaan nuttigen! Te lang weggeweest ![]()
Mijn favoriete maaltijd in Thailand is lekker plattelands. Namelijk; Khao Moe Deng. Zal dan ook in de geboortestad van m’n vader Nakhon Pathom, het restaurantje meteen opzoeken. Al het seafood is natuurlijk ook hemels. Maar de snacks die meestal aan straat worden verkocht zijn ook heerlijk. Verheug me op bij voorbeeld de snacks die aan straat worden verkocht zoals; roti , pa tong ko, kanom khrok etc…om te watertanden! Het liefste 's avonds tegenover de Chedi in Nakhon Pathom.
Mvg, Thani:smile: