eerste keer Tunesie

Wij zals gezin zijn laatste jaren op vakantie geweest naar turkije.
Om nu als gezin eens iets anders te gaan doen, hebben we onze ogen laten vallen op Tunesie in het bijzonder sousse in een appartementen complex Tej marhaba.
We reizen met 3 dochters van 13,15 en 18 jaar,
We horen diverse verhalen,meestal negatief en eigenlijk wil ik wel eens horen of dit echt waar is.
Als ik al die verhalen moet geloven, krijg ik het gevoel dat ik mijn dochters constant in de gaten moet houden en dat ze zowat besprongen worden.:angry:
Ik liet ze ook in turkije niet alleen (buiten natuurlijk naar het zwembad gaan en strand)gaan,maar het schijnt in Tunesie nog ’ erger’ te zijn.
Ook kakkerlakken schijnen bij de folklore te horen en de appartementen wemelen ervan.
Nu heb ik dit soort verhalen ook wel gehoord over Turkije:drugged: maar ook dat waren vaak fabeltjes, en wij hebben er in ieder geval niets van mee gekregen.

Daarom hoop ik dat jullie hierop wat reacties kunnen geven, zodat ik eventueel met een wapenvergunning :nod:en insekten spray :hihi:naar tunesie kan gaan.

Kijk eens op het Prikbord van Tunesie:
www.prikpagina.nl/list.php?f=1757
of op het log van Pittie: www.pittie.web-log.nl of op het Tunesie Forum: www.tunesie.yourbb.nl

V.w.b. die kakkerlakken die zie je echt sporadisch, maar is een heel normaal verschijnsel rond de Middellandse zee.

Vader pas op je kippetjes dat is ook in Tunesie van toepassing. :wink: