Eerste keer Thailand

hallo,
Januari gaan wij voor de eerste keer een rondreis door thailand maken.
We moeten nog boeken. Willen graag ervaringen van jullie horen over de vele reisorganisaties. Gaan 15 dagen met 2 vrouwen en willen alles goed georganiseert hebben. We willen zoveel mogelijk zien en hoeven niet zonodig een aantal dagen strand erbij.
groetjes Diana

Hee Diana,

Welkom namens “de vrije jongens” van het Thailandforum !

Waarom niet een reisgids erbij gepakt, en het zelf organiseren ?

Thailand is een makkelijk land om dit te doen, en als je het zelf doet, heb je alles in eigen hand, het kan bijv. zijn dat je het te warm vindt, en alsnog naar het strand wilt om af te koelen, en daar sta je dan !

Als je het ergens heel erg naar je zin hebt, dan blijf je daar gewoon een of twee dagen langer !

Hans.

Via mijn interview zal je merken dat wij van start zijn gegaan via Best tours en ben daar zeer blij om en raad het ook aan!
Natuurlijk was ik 47 jaar toen ik de eerste keer ging en dat had ik geen zin in backpacken , maar nu regelen wij alles zelf , spannend.
Het best is je rondreis boeken maar je excursies ter plaatse , je weet nooit dat je ziek valt of je bent moe en je wilt effen passen.
Natuurlijk heb je bepaalde organisaties zoals " de blauwe vogel" waar all in is ( en niet te duur ) dan heb je geen keus!

Succes

Kijk eens op de website van www.vanverre.nl. Ik heb heel veel goede verhalen over hen gehoord, en zij bieden ook echt reizen op maat.

Versed ben ik het eens met de mensen die hierboven beweren dat je in Thailand alles makkelijk zelf kan regelen, dat is echt zo! De eerste dagen is dat wellicht een beetje spannend, maar daarna wil je niet anders meer :slight_smile: