Eerste keer Thailand... Wie helpt ons?

Thailand heeft inderdaad veel meer te bieden dan dat naams bekendheid gedeelte als Pattaya (eveneens Amsterdam heeft al eeuwen prostitutie), je kunt op de mooist prachtige plekken komen ook al is dat in de Isaan of waar dan ook in Thailand, maar dat zal ook wel persoonlijk zijn omdat er meer verbintenis is dan alleen maar een vakantie ivm schoonfamilie bezoek, maar soms denk ik de wereld is zo groot en ik moet meer ontdekken maar daarna weet ik het alweer, in Thailand voel ik me thuis.

merci karinneke voor de grote hulp.

Maar beste jongens en meisjes: Er is helemaal geen prostitutie in Pattaya. Toch? Het stikt er alleen van de sociaal en maatschappelijk werkers.
Ik woon er nu al geruime tijd, en geloof me: Het went…
Niet dat ik er woon omdat ik behoefte aan de bloeiende industrie aldaar, maar behalve dat Pattaya een rare bijsmaak (verkeerde woordkeuze?) heeft, is het toch ook een gerieflijke stad. Alles is bij de hand en het is een 24-uurs economie. Voor iemand die de hele week werkt en alleen in het weekend vrij heeft is het wel prettig dat alles gewoon lekker doordraait, zonder veel rekening te hoeven houden met openings- en sluitingstijden.
En ja Dave, op beperkte schaal vind je Sodom en Gomorra-achtige taferelen, maar Pattaya is nog altijd groot genoeg om dat te omzeilen.