Hola,
Wat doe je zoal op een regenachtige nieuwjaarsdag? Precies, vakanties kijken.
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Alexander, 25 jaar en mijn vriendin is Ether en is 26 jaar. Ik heb zelf al redelijk wat van de wereld gezien. Vorig jaar voor het eerst samen een mooie reis gemaakt, namelijk drie weken wezen backpacken in Thailand. Wel van te voren alle hotels geboekt. Dit is zo goed gevallen dat wij dit jaar echt op de bonnefooi willen gaan en echt meer de backpacksfeer willen proeven (afgelopen jaar waren toch meer de luxere hotels waar wij in zaten).
Nu vond ik toevallig een retour Ticket (juli/augustus) via Turkish Airlines, Amsterdam - Kuala Lumpur, met een tussenstop voor ongeveer 650 euro. Reisduur maximaal 17 uur. Mijn gevoel zegt dat dit een goede deal is. Wat vinden jullie van deze deal?
Wij kunnen helaas maximaal drie weken weg en het plan is om te backpacken in Maleisie/Borneo. Wij hoeven niet meer de massa toerisme van Thailand. Dat als je naar een bounty eiland gaat dat er minimaal 100 speedboaten voor de kust liggen.
Steekwoorden wat ons trekt: Backpacken, avontuur, natuur, dieren, geen massa toerisme, relaxte sfeer, bounty eiland, snorkelen, lekker eten, kokosnoot met een parasollen rietje, guesthouses, authentiek, cultuur
Ik hoef geen kant en klaar reisschema te hebben, maar gewoon wat leuke inspiratie/tips, zodat ik zelf weer verder kan. Na twee dagen niks anders te hebben gedaan zie ik even door de bomen het bos niet meer.
Het budget is maximaal 2.000 p.p, uiteraard liever minder.
Groetjes Alexander&Esther.