Een reisgenoot m/v gezocht voor Laos, Thailand en Cambodja.

Ik ga ook naar thailand, laos, camboja, vietnam, maar dan december-januari. vliegticket is reeds geboekt. Ik zoek ook nog altijd mensen die (een stukje) meewillen.
ben zelf 25, vorig jaar reeds thailand gedaan. Voorkeur gaat uit naar het culturele aspect van reizen (dus niet echt duiken, etc.).
reacties altijd welkom via pm!

Dag ine, dit spreekt mij zeker aan, heb net te horen gekregen dat ik vanaf 21 september 4 weken vakantie heb, geen van mijn vrienden is dan vrij en ben zeker van plan om er iets leuks van te maken en nog wat meer van de wereld te gaan ontdekken :slight_smile: Het enige plan dat ik heb is om naar bangkok te vliegen en van daaruit verder te kijken…Ik zou graag ook een reisgenoot hebben want idd zo als jij zei: alleen is ook maar alleen:-)
Ik ben zelf 26 jaar oud en ben best vaak alleen op reis gegaan maar niet alleen wezen rondtrekken, ik zou graag veel van de cultuur willen zien, best low budget maar houd ook van een goed hotel af en toe, houd van lekker eten, wat avontuur en een avondje stappen vind ik ook niet verkeerd…Gewoon gezellig! Lijkt dit je ook wat laat dan maar weten, kunnen we verder praten!
mijn email is [EMAIL=“tchinalion@hotmail.com”]tchinalion@hotmail.com
Groetjes van Tamara

He mensen,

Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.

Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?

Groet Willem