heej mensen
voor school moet ik een nieuwe dagrugzak ontwerpen voor stedenreizigers
nou vroeg ik me af wat voor eisen jullie zouden stellen aan een goede dagrugzak.
alles mag, vind je het bijvoorbeeld belangrijk dat een dagrugzak vrolijke kleuren moet hebben, of juist niet. moet er een slot op de rugzak, of vind je dat juist onhandig? hoe groot moet de rugzak zijn, wat moet er voor jou in kunnen als je in de stad bent, en wil je bijvoorbeeld dat er water in kan of niet.
kortom: wat voor eisen stellen jullie aan een dagrugzak
heel erg bedankt als jullie mij willen helpen!
XXX-joepiejip
(oowja, het is niet zo dat ik alleen hiervoor ben aangemeld, ik maak zlef ook reizen zoals naar engeland en australië)
Welkom op Wereldwijzer! Ik wist dat ik een vergelijkbaar onderwerp al eens eerder gezien heb. Heb even verder gezocht en voila! Misschien handig om die reacties mee te nemen, dus kijk hier ook eens: Verbeteringen huidige rugzakken.
Moet het een rugzak zijn? Zelf vind ik dat in een stad te gevaarlijk. Je ziet hem niet en je voelt het niet als iemand eraan zit. Ik kies dan voor een schoudertas die ik op m’n buik kan hangen (met de sluiting naar me toe) en indien nodig kan vasthouden. Is ook handiger om snel iets te pakken.