Hallo! Ik ben Amy(V), 20 jaar. Ik ben opzoek naar iemand die met mij mee op reis wil naar Caribisch gebied voor een maand in april/mei 2012. Ik heb verder nog geen concrete plannen… Die plannen kunnen wij samen gaan maken. Ik vind het belangrijk dat we elkaar eerst goed kennen voordat we op reis gaan. Dit wordt de eerste keer dat ik buiten Europa op reis ga. Het lijkt me prettig om met iemand op reis te gaan die dit al vaker heeft gedaan. Maar ik zou het ook leuk vinden om samen met iemand te gaan die ook voor het eerst zo een reis gaat maken. Als we goed informeren en ons goed voorbereiden moet het lukken!! Als dit je aanspreekt, mail me!
Ik heb er zin in! Groetjessss
hey,
Een maand! aaaaah jaaah daar ben ik aan toe. Alleen ben in nog druk bezig met een studie,dus zal het juli/aug worden. Hoever ligt die periode voor jou vast? Of heb je al een leuk reismaatje? Stel dat je nog geen leuk maatje heb gevonden,wat is jou budget ongeveer? Waar zat je aan te denken,vertel me hoever je al bent…!
groetjes
Alexandra (21):vak02:
Hee Alexandra!! Ik heb nog geen leuk reismaatje gevonden jammer genoeg… Maar de maanden juli/augustus is voor mij niet heel gunstig, omdat ik na volgende zomer weer met een opleiding wil beginnen (welke opleiding weet ik nog niet). Meestal begint zo in augustus de kennismaking en intro van opleidingen geloof ik, dus dan wil ik wel weer thuis zijn
Voor de zomervakantie leek mij de prettigste tijd om een maand naar een mooie, zonnige plek te gaan. Wanneer is je schooljaar afgelopen??? En welke studie doe je?
Verder zijn de plannen nog hetzelfde: een maand naar een mooie plek (caribbean), zo goedkoop mogelijk
en in overleg met degene die mee gaat verder een leuk plan maken! ![]()
Groetjes
Oke, Ik doe een opleiding spw. Maar dit is mijn laatste jaar,dus zomaar er even een maand tussen uit,gaat mij dan weer niet lukken. mhh jammer,want het had me wel echt super geleken. ik weet niet waneer precies de zomervakantie ingaat. jij wel?
Hoi
Wanneer je zomervakantie begint ligt aan waar je woont. Ik heb geen idee onder welke regio je valt, omdat ik niet weet waar je woont… En omdat jij in je laatste jaar zit zal dit ook nog afwijken. Ik denk dat je dat even op school moet vragen wanneer je laatste schooldag is en diploma uitreiking enzo.
Zeker jammer dat het niet echt uitkomt!! Hopelijk vinden we allebei snel iemand die mee op reis wil!!
Groetjes