Ik ben een vrouw van 28 jaar, en zou graag in Maart een week of drie naar Cuba en of Jamaica gaan. Ik wil naar Cuba of Jamaica, op de eerste plaats vanwege het klimaat, en omdat ik daar wil gaan snorkelen. Verder wil ik de omgeving verkennen, uitgaan en een beetje relaxen.
Mijn vrienden zijn niet zo van de verre reizen, dus ik zou het leuk vinden hier iemand te treffen die daar wel van houd, en die in dezelfde periode die kant op wil.
Como estas?
Ik ben momenteel op rondreis door Zuid Amerika en ik heb in de planning om omstreeks Maart in Midden Amerika te zijn. Als je wilt kunnen we eens kijken of misschien in Cuba kunnen Meeten. Ik ben niet van plan om naar Jamaica te gaan. Ik ben Thijs, 31 jaar en kom uit het gezellige brabant.
Dus jij bent een lange reis aan het maken? Heerlijk, wil ik ook ooit. Ikzelf heb nog niet concreet iets geboekt, maar ik heb van 12 maart t/m 2 april vakantie, en wil in die tijd, op de eerste plaats naar Cuba. Ikzelf ben 28, en kom uit het net zo gezellige Limburg.
Ik ben Iris, ik kom uit Belgisch Limburg, ik ben 25 jaar en ik heb ook interesse om naar Cuba te gaan. Ik volg Spaans en doe het heel graag. Ik houd van warme landen, cultuur, dans en zeker van snorkelen, heerlijk! Ik heb niet echt ervaring met verre reizen en zeker niet met alleen reizen. Dus mijn vraag is hoe zie je dit. Wil je volledig samen met iemand reizen? Samen uit samen thuis? Of …
Groetjes
ben net terug uit cuba;ik heb daar cubaanse vrienden en tevens gids
ben zowat al het hele land doorgereisd;de laatste tien jaar ben ik er zes keer geweest
als je iets wil weten laat het gerust weten luc uit deinze belgie
Ik ga in januari naar een Spaanse taalschool in Costa Rica en daarna wil ik doorreizen (in maart ongeveer) naar Cuba, ben er al eens voor lange tijd geweest en Cuba is werkelijk geweldig!! Heb ook vrienden in Cienfuegos wonen dus daar wil ik sowieso naartoe! Lijkt het je leuk om elkaar te meeten somewhere over there? Ik ben Ditha, 24 jaar en kom uit het minder gezellige Rotterdam (tevens 1 van de redenen om snel weg te gaan, haha ;))