reismaatje gezocht! Cuba/jamaica zomer 2008!

hallo allemaal, ik ben een vrolijke,spontane etc. jongen van 19.
ik wil al een tijdje reizen naar cuba en/of jamaica! ik ben flink aan het sparen en te plannen, en ik kijk er echt naar uit!
alleen mis ik nog een reisgeno(te)ot! :frowning: mijn vrienden willen niet backpacken, of hebben geen geld of willen niet die kant op. Voor hun is vakantie liggen op het strand en feesten :hihi:, dat ben ik nu wel zat en ik wil nu wel de rest van de wereld zien! verkeer jij in dezelfde situatie?? en hou je van een beetje Rasta en de revolution?? laat snel wat van je horen… dan kunnen we wat afspreken!

gr, VIVA la Revolución!

Hahaha… ik probeer nu al 3 x een bericht te plaatsen maar het lukt niet. Misschien komen ze wel aan maar dat zie je vanzelf wel dan. Nog 1 voor de zekerheid dan.

Ik(18 jaar) ga samen met een geode vriendin van mij 17 juni naar Cuba. We gaan 7 weken een individuele rondreis maken over heel cuba. 5 augustus vliegen we weer terug. We hebben geen vaste planning en zien we wel hoe en wat. Wanneer vlieg jij en heb jij al plannen?

Groetjes Marleen

hey leuk dat je reageert! ik heb je een prive bericht gestuurd!
gr.

Hoi!!

Ik heb ook grote plannen om naar Cuba te gaan, alleen ook nog geen reisgenoot… Ja ook vrienden zonder geld, zonder backpack, andere plannen of gewoon te lui. Mijn plan is om rond half juni te gaan en dan ongeveer een maand te blijven. Staat nog niet echt vast. Maar in ieder geval een beetje rond reizen en wel zien waar ik uit kom.

Oh en ik ben ook spontaan, vrolijk, vriendelijk enz. en ook 19. Tegen die tijd dan 20.

Nou laat me weten wat jullie plannen zijn!

Groetjes Suzan

hey suzan! leuk dat je reageert! ik heb jou een prive bericht gestuurd.
gr.