Gezocht: Vrouwelijke reisgenoot voor een tripje naar de zon!

Hi!

Eind april zou ik graag 10-14 dagen naar de zon willen, bestemming staat nog niet vast. Het Caribisch gebied (bijv. Kleine Antillen of Jamaica) en Florida spreken me aan, maar ik sta ook open voor andere opties. Ik zou het fijn vinden om lekker uit te rusten en van de zon te genieten, maar tussendoor ook dingen te zien en te ondernemen, lekker te gaan eten, winkelen etc. Zelf ben ik 32 jaar, een reisgenootje van ongeveer mijn leeftijd zou fijn zijn!

Wie o wie wordt er ook enthousiast van zo’n reisje?

Groetjes, Anneke

Hoi Anneke, interesse in ABC eilanden? Wil heel graag op vakantie ma iedereen is zo druk om me heen. En zoek ook een reismaatje Zelf durf ik niet helaas. Vind het heerlijk om te rusten en genieten van alles om me heen. Ik ben zelf 33 heb je nog interesse dan kun je me bereiken via mail. Gr. Hana

Ikke!

Ik ben 30 jaar, ook woonachtig in leeuwarden en heb wel zin om er ff tussenuit te gaan.
Ik vroeg mij af of dat jij echt aan eind april vast zit? Ik zou liever in maart gaan of evt
begin april.
Ik heb ook nog niet echt een bestemming in mijn hoofd. Cuba, Jamaica, midden amerika etc…

Ik ben wel vrij sportief en de hele vakantie alle dagen op het strand is niet echt mijn ding. Het lijkt mij leuk om met bv openbaar vervoer de omgeving te verkennen, lekker eten, terrasje pakken etc. Maar een paar uurtjes strand per dag ben ik ook zeker wel voor te vinden hoor.

Hoi hoi, leuk! Ik kan vanaf de derde week van maart het liefst ook een van de Abc eilanden. Dat kunnen we wel samen overleggen voor de rest ben ik vrij flexibel en sportief hou ook lekker van dansen hihi. Mocht je interesse hebben hoor ik graag van je!

Hi dames!

Klinkt leuk, allebei! Eilandhoppen op de Antillen lijkt me super! En… ook ik ben sportief! :slight_smile:

Qua reisperiode ben ik eerst uit gegaan van eind april, ik moest voor mijn werk alvast dagen
vrij houden. Ik zou wel willen schuiven naar eind maart/begin april, moet alleen even kijken
of dat op het werk ook nog lukt!

Ik zal jullie beide nog wel even een PM-tje sturen… Fijn weekend!

Groetjes, Anneke

Hoi Anneke, super leuk hoor van je!