Ongeveer 2 jaar geleden was ik via mijn studie aan het uitzoeken of ik op 1 van deze eilanden kon gaan stage lopen. Dit is helaas niet gelukt en ik baal er nog steeds iedere dag van! Ik ben nu klaar met mijn studie en mijn droom is nog steeds om 1 of meerdere van deze eilanden te bezoeken. Ik heb ook al via groepsreizen gezocht naar zo’n reis omdat je dan niet alleen bent, maar dat is zo ontzettend duur. En ik dacht misschien lukt het mij op deze manier om een leuk reisgenootje(s) te vinden! Ik weet verder nog niet wanneer ik wil gaan, hou de opties een beetje open. Ben benieuwd!
Ik probeer het nog een keer! haha
Ben nog steeds niet op reis geweest ivm omstandigheden, maar denk er nog steeds vaak aan.
Zijn er mensen die misschien met mij mee willen gaan?
Het gaat mij vooral om de eiland(en) bekennen, lekker zonnen/zwemmen, uitgaan en gewoon genieten.
Tevens lijkt het mij gaaf om daar te gaan duiken en misschien wel een duikbrevet te gaan halen!
Ik ben 24 jaar en zoek een reisgenootje tussen de 18-30 ongeveer
Hoi hoi!
Van de zomer wil ik wel mee gaan
Ik zit helaas wel gebonden aan de schoolvakanties. Ik heb 4 weken vrij vanaf 25 juli.
Ik zou ook graag3.5 tot 4 weken op reis willen gaan.
Zelf had ik er een berichtje opgezet om richting Cambodja Laos en Vietnam te willen reizen. Maar deze eilanden staan ook nog altijd hoog op mijn lijstje.
Ik ben een vrouw van 28 jaar.
Hoi, wat leuk dat je ook reis plannen hebt!
Laos en Vietnam lijken mij ook heel gaaf, alleen denk dat ik voor de eerste keer toch liever naar de ABC eilanden wil gaan
Voor mij maakt de periode niet zo heel veel uit, ben nu opzoek naar een baantje namelijk.
Je hebt ook een beetje dezelfde interesses?
Klinkt erg goed!
Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan. Ben zelf ook gebonden aan de zomervakantie vanwege mijn werk (leerkracht).
Zowel de ABC eilanden als Azië lijken mij mooi. Ben wel al in Thailand geweest 3 maanden enkele jaren geleden…
Ik heb ook plannen om naar Aruba te gaan, om daar te gaan werken in een ziekenhuis. In wat voor richting ben jij afgestudeerd ? Mij lijkt het fijn om in ieder geval samen met iemand heen te gaan, en ook bij elkaar in de buurt te wonen tijdens het verblijf. De periode dat ik daar minimaal moet werken als ik een baan zou krijgen in Aruba is een jaar.
Zelf zal het voor mij dan ongeveer november 2015 worden mocht alles zeker door gaan.
Hoi!
ik ben net klaar met mijn studie en heb dus tot september vakantie ik wou van 16 april tot 14 mei gaan (kom je bijna het goedkoopst uit voor toch mooi 3weken) en ik heb al gekeken naar tickets het goedkoopste is 705.
ook heb ik een vriend wonen op curacao voor als je niet opzoek bent naar iets al te luxe is er een app. voor 280 per maand. heb ook nog een paar andere dingen gevonden. laat maar weten of je intertesse hebt en uberhaupt nog steeds naar iemand op zoek bent en ook deze periode wilt vertrekken!
Groetjes, Raima
Hallo allemaal ik lees hier en daar wat rond zal me kort voorstellen ik ben Jeroen 26 jaar ik wil ook heel graag in de maand augustus ongeveer 14 dagen een mooie reis willen maken het enige wat ik liever niet alleen doe is een verre reis maken mocht er iemand zijn die daar ook opzoek naar is dan hoor ik dat graag ik ben voor allerlei ideeën in zelf zou ik ontzettend graag naar Curaçao willen groetjes Jeroen