Reismaatje Zuid-Amerika & Caribisch gebied maart t/m mei 2010

Hola! :dag:

Het moet er dan eindelijk van komen…
Begin maart wil ik voor 2 maanden een rondreis gaan maken in Zuid Amerika en het Caribisch gebied!

Ik ben een ondernemende en gezellige meid van 22 jaar en houd van zon, zee, strand, feesten en salsa dansen.
Zuid Amerika en het Caribisch gebied zijn dus perfecte bestemmingen lijkt mij.
Lekker genieten van een andere cultuur(veel zien), relaxen en het nachtleven onveilig maken.

In het dagelijks leven werk ik freelance als visagiste/hairstyliste en ben 2 avonden per week assistent bij het geven van salsa lessen in Utrecht. Op dit moment ben ik bezig met een cursus Spaans om mezelf een beetje te kunnen redden tijdens de reis.

Ik ben me nu nog aan het oriënteren waar ik precies heen wil dus sta nog open voor andere opties.
Ben van plan de volgende landen te bezoeken:
Curacao, Aruba, Costa Rica, Cuba, Brazilie, Dominicaanse Republiek en meer?!

Ik ben op zoek naar een gezellig reismaatje (v/m 20 tot 28 jr. )
die het ook leuk vind om salsa te dansen. (Hoeft niet perse trouwens )
Persoonlijk ben ik geen fan van backpacken, dus vind het een goed plan om goedkope hotelletjes te pakken met een normaal bed en een warme douche.

De 2e week van maart t/m half mei wil ik weg gaan.
Spreken mijn plannen je aan en heb je zin om samen een stuk te reizen… Meld je, dan gaan we samen het avontuur aan! :zon02:

Groetjes, Adaja

Hi Adaja,

Ik heb ook een oproepje geplaats op het forum.
Ik ga zelf eind januari naar Curacao, waar ik 2 maanden blijf, daarna ga ik doorreizen naar Zuid Amerika. Mijn plannen staan nog niet vast maar ik ga wel minimaal een maand of 3 reizen.
Stuur me gerust een mailtje op [EMAIL=“ddorsman@gmail.com”]ddorsman@gmail.com.

Groetjes,

Debby

Hoi Adaja,

Ik woon in Curacao en wil vanaf begin maart een reis maken door zuid-amerika en cuba. Ik ben erg enthausiast over jou plannen, aangezien ik ook niet zo’n backpacker ben.
Ik ben zelf ook gek op zon, zee, strand, dansen en gezelligheid. Kan nog niet zo goed salsa, maar wil het heel graag leren. Wilde hier ook een cursus spaans gaan volgen, maar daar heb ik te kort tijd voor helaas, want ga nog even een maand naar nederland voordat ik wegga. Misschien dat ik wel wat losse lessen kan nemen.
Ik hoor graag van je.

Groetjes Anne (24 jaar)