Reisgenote caribbien zomer 2007

Ik wil graag eind juli of augustus de caribbien opzoeken. Helaas hebben mijn vrienden al andere plannen of zijn bezet. Daarom op deze manier op zoek naar een reisgenote en hopelijk ook maatje. Ik heb me nog niet verdiept in welk land precies, misschien meerdere eilanden, daar moeten we ons nog even in verdiepen. Een ander zuid-amerikaans land lijkt me ook geweldig.
Hoe zie ik de vakantie voor me. 2 of 3 weken, geen massatoerismehotel maar liever klein en knus, veel doen en zien, mooie natuur opzoeken en de dieren die daar bij horen, excursies, relaxen op het strand, lekker eten, gezellig terrasje en in de avond lekker feesten met veel dansen (salsa/ merengue!).
Ik ben 24 jaar, juf, single (hetero), spontaan, enthousiast, makkelijk, reislustig, ondernemend, en helemaal toe aan een mooie gezellige tijd in een zonnig land!
Ben jij een gezellige meid die zich wel kan vinden in dit plaatje… stuur dan een mailtje. Kunnen we elkaar beter leren kennen en wie weet zijn we voorbestemde reisgenoten…
Groetjes Lisette

hooi, Ik zou daar ook wel graag een keer naartoe willen en ik zoek ook nog een reisgenote voor de zomer. Ik ben trouwens marinke ik ben 21 jaar en ik doe de Pabo. Je mag me anders wel toevoegen op msn: [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com groetjes marinke

Lijkt het jullie leuk om met een kleine groep te gaan?
Ik zoek ook een reigenoot (m/v) voor de zomervakantie. Het lijkt me heel mooi om tijdens de vakantie te gaan duiken.
Ik ben 23, woon in Noord-Brabant, studeer in Tilburg aan de UvT.

Reactie graag naar [EMAIL=“pietvdbroek@hotmail.com”]pietvdbroek@hotmail.com

Piet

Hoi,

klinkt leuk, ik ben een studente social work van 22 jaar en ook op zoek naar zo’n vakantie voor 2 of 3 weken. Ik hou ook absoluut niet van massa tourisme en het lijkt mij ook leuk om te kamperen of rond te reizen. Ben je ook van plan om in die vakantie te werken daar of puur alleen rontrekken en genieten? Als je nog iemand zoekt hoor ik het wel,

groetjes van Rosa

Hey!

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor deze zomer. Tijdens wat googlen ben ik de reizen van Shoestring tegengekomen. Zij bieden net wat andere reizen dan normaal aan. Ik zelf ben helemaal weg van de Egypterondreizen die ik heb gezien bij Shoestring.nl en zoek nu een gezellige reisgenoot die met mij zo’n reis zou willen maken in juli/augustus.
Lijkt je dat misschien ook wat? Of staat je keuze voor de caribbien al vast?

Het is maar een suggestie hoor,

Groeten,
Cyrina (student communicatie, 22 jaar)

hoi lisette,
ik ben een vrolijke goed gekke meid van 23. Ik heb net als jij het 'probleem’single te zijn… lastig om een leuke vakantie te vinden… misschien kunnen we elkaar wat beter leren kennen en kijken of we het zelfde voor ogen hebben met de vakantie… ik heb vanaf volgende week zelf internet thuis (ben net verhuisd) dus dan kan ik reageren…
groetje Els
elspeertje@hotmail.com