Een jongen maar vele liefjes?

Hallo allemaal,
Ik kort terug van een vakantie in Gümbet.Het was mijn tweede vakantie daar dit jaar want ik ben er namelijk verliefd geworden op een jongen in het hotel Sunhill hotel.Ik ben nu eigenlijk een beetje onzeker geworden want ik heb horen zeggen dat hij een ander meisje heeft.Zijn naam is Cengi en hij werkt als masseur in het hotel.Is er nog iemand die hem kent of meer van deze jongen weet?

Sorry ken Cengi niet… Het zou kunnen dat hij een ander heeft… Hebben jullie echt een relatie met elkaar??? Dan zou je het hem gewoon moeten vragen

Hoe oud is hij?
Heb op een ander forum wel iets gelezen over een Cengiz die ook masseur is.

Hoi!We hebben een relatie ja, maar natuurlijk heeft ie gezegt dat ik de enige ben.En hij is 25 jaar.Maar ik krijg hier weinig reaktie en dat kan goed zijn,toch?Essepes waar heb je iets gelezen dan?

Luki als jullie een relatie hebben en hij zegt dat jij de enige bent… Dan is het toch goed… Een relatie gaat over vertrouwen… dus vertrouw hem… anders heb je er ook niet echt veel aan…

ik weet wel wie je bedoelt want heb 2 jaar terug daar ook gezeten maar weet verder niks over hem!

@ Cynthia:

Sorry hoor maar hoe naief kan je zijn als je een jongen na een weekje of 2 vakantie al vertrouwd met de woorden wij hebben een relatie jij bent de enigste.
Hoe vaak hoor je niet van meiden die zijn belazerd door een jongen die ze op vakantie hebben leren kennen?

Luki: het enigste wat je op dit moment kan doen is idd internet beetje doorzoeken of zijn naam vaak voorkomt en welke verhalen.
Of plaats op andere sites ook zulke oproepjes.
Natuurlijk is niks een garantie maar vertrouw niet meteen op zijn mooie ogen al zijn woorden.

Succes en ik hoop natuurlijk voor je dat het de man van je leven is :slight_smile:

Al komt zijn naam niet voor op andere sites dan zegt dat nog niks hoor!!!

I agree!!

Sarah: zie jij ergens staan dat ze hem 2 weken kent???

Luki

ik denk dat ik je moet waarschuwen voor deze jongen.
ga anders even naar het Taliha Turkije Forum.
naar het topic: Een Turkse Liefde. cengiz is een player!!!
daar is gepost in augustus, en ze waren bijna 2 jaar samen.

Luki,

Ik onderschrijf het verhaal van secretlover.
Cengiz heeft iemand twee jaar lang aan het lijntje gehouden; iemand die hij zelfs mee heeft genomen naar zijn familie.
Hij heeft haar voorgelogen met allemaal mooie woorden, en wilde zogenaamd voor haar naar België komen.
No way. Het ging hem niet om haar helaas.
Dus wees gewaarschuwd.

Wie kent Ilkay? Hij werkt nu in Torba in het hotel Etap???

heee… ik ben ook in sunhill hotel geweest en ik ken hem ja!
alhoewel kennen… gewoon gezellig gehad, geklets thats all!
maar ik weet dat hij een vriendin heeft! een vaste maar weet niet of jij dat bent?
ik hoop voor jou van wel;)
x