Een half jaar door Azië aug 2015-jan 2016

Dag reizigers,

Al lange, lange tijd zit ik met het idee om voor langere tijd door Azië te reizen. In 2012 ben ik door Thailand getrokken en toen ben ik verliefd geworden op het land. Ik wil nu graag terug om ook de rest van Azië te ontdekken. Welke landen, welke volgorde maakt voor mij niet uit.
Ik speel nu met het idee om halverwege augustus 2015 te vertrekken en /eind januari 2016 terug te keren naar dit koude kikkerlandje. Of zolang mijn budget het uithoud ;)… ik ben van plan zo’n 5000 euro mee te nemen.

Nu zoek ik iemand die ongeveer hetzelfde plan heeft, iemand die ook graag samen wilt reizen en het leuk vindt om samen de reis te plannen en natuurlijk samen Azië te ontdekken.

Even kort wat steekwoorden over mij:
Anne, 25, Nijmegen, koken, hardlopen, onderwijs, genieten, feestjes, cultuur, relax, sociaal

Wie o wie wilt dit avontuur aan gaan?

Hoi, anna ik ben van plan om te gaan backpakken in augustus, ik wil beginnen in hongkong, vietnam Thailand en Indonesië daarna door naar Australië we zouden eventueel een deel samen kunnen reizen?
Liefs ylona

Hoi Anne en Ylona

Ik ben Rik en ik wil ook dolgraag gaan reizen. Ik heb in mijn hoofd het zelfde plaatje qua bestemmingen. Kunnen wij miss contact houden hierover.
Mijn eerste keer dat ik dit doe dus moet nog wel het een en ander leren over wat te doen voor dat je kan gaan.

Alvast bedankt en hopelijk hoor ik iets van jullie