Een gezellig reisgenootje voor THAILAND

Hallo daar! Hier nog iemand die naar Thailand af wil reizen :D. Mijn plan is om begin februari naar Thailand te gaan en dan zo’n 3 wkn te blijven. Te beginnen in Bangkok om daar een vriend te bezoeken die al een jaar daar samenwoont en gezellig de kunstenaar/hippie uithangt daar :wink: (maar ik slaap wel in een hostel dan) en daarna naar nog een paar andere plekken af te reizen. Ik moet natuurlijk wat van die mooie natuur zien daar (misschien naar het zuiden?). En dan aan het einde van mijn reis weer even 1 of 2 dagen Bangkok om die vriend gedag te zeggen…

Ik sta open voor allerlei ideeën verder! Het is wel behoorlijk zeker dat ik ga :). Iemand die met me mee wil doen?!..

p.s: ben een vrouw van 29, bijna 30. Woon vlakbij Amsterdam.

Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 23 jaar, zojuist gestopt met HBO studie in amsterdam (kom zelf uit rotterdam) omdat het niet mijn ding was. Mijn vriend is nu aan het reizen door Thailand en door de verhalen wordt ik zo enthousiast…
Een vriendin van mij is vandaag toevallig naar Borneo gevlogen en ik heb dat aanbod afgestaan (waarom vraag ik mezelf nog steeds af) maar het ging dus om het feit dat het heel kortdag was en ik dus nog niet de vaccinaties had…en aangezien dat twee weken inwerktijd heeft… Misschien dat ik er nog achteraan ga…maar daar denk ik dus over na.

Ik sta dus ook open voor eventueel andere reizen. Het punt is echter ik durf nietzo goed alleen…Ik wil alleen wel met kerst en oud en nieuw thuis bij mijn vriend zijn omdat ik hem dan graag weer wil zien.

Hoe vullen jullie je dagen verder, studie / werk hobby’s etc. en leeftijd graag!

Grt.

@Maryque81 Zoals je hebt gelezen wil ik ook graag die kant op.Mn voorkeur gaat uit naar wat eerder.Maar komt gewoon omdat ik staat te popelen:teeth:Maar anders is Feb ook oke.Ik heb zelf ook een vroegere half Thaise buurjongen in Pattaya wonen die ik misschien even wilde opzoeken.Lijkt me sowieso ideaal om de laatste 1,2 dgn in Bangkok door te brengen.Misschien om nog even te winkelen hihi.En je zit zo op het vliegveld!Ik heb al een klein beetje beschreven wat ik zo’n beetje leuk vind.Spreek je dat aan??

Ik kom uit DH en ben 34 jr…vind het ow zo oud klinken pff.Maar ben jong van geest en in doen en laten hoor hihi.Nee echt ze denken tot nu toe nog steeds dat ik een twintiger ben,gelukkig!:hihi:Het belangrijkste voor mij is dat je samen op 1 lijn ligt en vooral dat het klikt!

Gr Diaan

Hoi Diaan, mocht je begin febr gaan, let me know… Misschien kunnen we samen een stuk optrekken of iets! The more the merrier :).

Uhm, ik zal je een prive bericht sturen met mijn msn, mocht je daar aan doen. Kunnen we een beetje kennis maken en elkaar op de hoogte houden en dat soort dingen.

ps: ik mag de hele maand febr vrij nemen heb ik vorige week gehoord! Dus deze hier gaat zeker :wink:

Groetjes, Marieke

Ik ben in Thailand van 6 april tot 4 juni! Wie heeft er zin om een deel samen te doen?

Ik ben Hanneke en negentien jaar. En je mag me mailen :slight_smile: