Een gezellig reisgenootje gezocht (man/vrouw)

Hallo,

Mijn naam is Roxanne en ben 23 jaar.
Ik ben pas afgestudeerd en wil graag meer van de wereld zien!
Australië lijkt mij het ideale land om mee te beginnen.
Het idee is om een half jaar tot een jaar door Australië te trekken.
Dit doe ik echter liever niet alleen en ben daarom opzoek naar een reisgenootje, die het ziet zitten om met mij het avontuur aan te gaan. Mocht je niet zo lang als ik willen gaan, is dat geen probleem. Mijn streven is om in oktober 2012 te vertrekken. Ik heb nog geen vaste plannen verder, dus alle opties zijn nog open. Ook het eventueel bezoeken van NZ is niet uitgesloten.
Ik ben sportief, maar voor een dagje relaxen draai ik ook mijn hand niet om.
Dus ben jij een gezellig persoon die net als ik Australië wil ontdekken dan hoor ik graag van je!

Ciao

hoi roxanne,

mijn naam is Gerard, en wil ook graag voor een half jaar naar australië
ik ben 25. heb al vanaf me 20e plannen om te gaan. maar vanwege allerlei redenen nog steeds nie gegaan… bv nieuw werk, nieuw huisje, geen geld enz… ik heb me ook al jaren geleden ingeschreven op deze site maar nooit wat mee gedaan…
maar wil nu tog eindelijk n keer gaan.
het liefst in oktober tot maart. want dan heb ik het tog redelijk rustig met me werk. (ik ben zzp-er en werk in de infratechniek)
en dan ist in australië zomer :smiley:
ik durf wel alleen te gaan, maar het is natuurlijk veel gezelliger om een reis maatje te hebben:)
het lijkt me leuk om de kust af te rijden van adelaide tot cairns of andersom…
van de natuur genieten… en activiteiten zoals duiken, klimmen, vissen, haaien bekijken enz te doen… en voor de rest gewoon genieten:)
mij lijkt het leuk om je iets beter te leren kennen via mail ofzo… en dan mischien wel reismaatjes te worden:)

groetjes! Gerard

Hey Gerard,

Wat gaaf dat het er eindelijk van gaat komen…
Ik ben van plan om met de backpakkers jumbo mee te gaan op 3 oct… Dan vertrek je met ong 80 man en breng je de eerste 5 dagen met elkaar door… Daarna is het ieder voor zich… Weet biet of jou dat ook wat lijkt?
Heb je FB? Je kunt me zoeken op Roxanne Kusters woonachtig in rotterdam… Anders is mijn mail roxkusters@gmail.com

Ciao! Rox

jah dat lijkt me opzich wel wat.
heb je daar een site van? (ik kon het via google nie zo 123 vinden)
ik heb ook facebook maar contact liever via de mail over het reisen naar australie, omdat mijn plannen nog nie zo vast staan dat me werk, collega’s vrienden er van op de hoogte zijn;-)
maar zal je ook ff uitnodigen op facebook…
je woont wel lkkr in de buurt!

groetjes!

Ik zag dat je me hebt toegevoegd… Je kunt het via Google vinden als je backpackkersjumo in typt… Op 14 april is er een info dag… Ik ga daar denk heen… Wat extra info is nooit weg… We wonen idd lekker dicht bij elkaar in de buurt… Je mag me ook terug mailen hoor!

Ciao