Echt een nieuw begin....

hallo beste mensen , wij gezin (hij 40,zij 32,zij 7 hij 9)gaan er ook vandoor in dit nederige landje…we hopen binnen een maandje te gaan…naar zuid - frankrijk,wij goed voorbereid en hebben er zin in…mensen die mee zouden willen zijn welkom,we willen ook echt iets op gaan zetten daar.Bed en breakfirst of whatever keeps us alive??..wij zijn leuk,open eerlijk en spontaan,goed verzorgt en zelfverzekerd!..alleen meereizen??..ook welkom… wij gaan het avontuur tegenmoed zijn het gehaaste leven hier zat…de druk…het moeten …we zijn al jaren in frankrijk geweest en vinden de rust en het 'simpele’leven daar terug…beetje 80’s…70’s…gevoel…niet alles wat gaat om de i-pod…en merkgedoe…nee zijn wie je bent…en worden wie je wil zijn…dat gaan wij doen,ga je mee?!!

Zou zo mee willen.

minder last van je reuma daar dat zeker!
heb je een rijbewijs??

Klopt zal minder last hebben van me reuma, en nee heb geen rijbewijs, het is te zwaar om lang het stuur vast te houden.

ben erg benieuwd hoe het na jullie bericht is gegaan,zijn jullie al weg?

groetjes Clarck.

geweldig voor jullie! Hoe gaat het nu met jullie?

Heelaas na een leuk contact niets meer vernomen.
Ben dus niet in Frankrijk.

Ben nu nog steeds op zoek naar een mooi plekje op deze aardbol.

En natuurlijk leuke mensen die het wel wat lijken om met me mee te gaan.

Dag,
We zijn een gezin van 4, hij 40, zij 33 afkomstig uit Kameroen en een tweeling van 7. We dromen om naar Frankrijk te immigreren wanneer onze kindjes naar de middelbare school gaan.
Hebben jullie wat tips voor ons. We zouden ook iets willen opstarten?
Ik zie jullie reactie graag.

:zon02:

Jammer dat jullie niets meer van jullie laten horen !!!
te meer omdat er diverse mensen gereageerd hebben .:vak01:

De openingspost was zo veelbelovend idd :wink:

Ik heb wel gereageert op je vraag Clarck.

ja,ok Angel,maar ik had graag een reactie willen hebben van LoveFrance,hij was toch de gene die ging emigreren met vrouw en kids?
Ik vroeg mij af of daar iets van terecht was gekomen,was zo benieuwd naar hun nieuwe leventje daar.

groetjes Clarck

ja klopt onze excusses daarvoor!!
zoals vermeld…we waren even offline!
geen verbinding zeg maar:)
maar…we zijn er hoor…zalig gewoon!!
groetjesssss

in frankrijk is men eenmaal wat trager…kost moeite en geduld maar we passen ons al aardig aan?:)…later meer…

Kijk,dat vindt ik nou geweldig om te lezen,dat jullie daadwekelijk de stap hebben genomen,en het naar jullie zin hebben,bedankt voor de reactie,hou ons op de hoogte ,volgens mij zijn er meer personen benieuwd raar jullie doen en laten !!!

groetjes Clarck.:vak02:

Cool inderdaad. En bij genieten in frankrijk hoort het denk ik ook wel om niet te veel online te zijn :wink:

Nou ik ben exact hetzelfde van plan en zit momenteel veel in Marseille en zou graag in de provence aan de slag willen ergens dus mocht je iets weten graag…