aupairen Zuid-Frankrijk.

Hallo meiden,

wie heeft er zin om in Zuid-Frankrijk bij ons te komen aupairen?
Wij zijn een Nederlands gezin en onze kinderen Niels (8), Eline (7), Luc (5) en Jules (3) worden tweetalig opgevoed.
We hebben honden, katten, kippen en heel veel ruimte om te spelen.

Als je een rijbewijs hebt en je kunt minimaal voor 3 maanden komen dan zie ik graag een mail van je tegenmoet…
Ik kijk ernaar uit!
Ik vertel je dan graag meer over ons en ons gezin.

Tot snel,
Elvira.
Alvast een kijkje nemen? www.marottevins.com

in de zomervakantie lijkt me dit leuk, maar ik studeer nog dus dat wordt moeilijk.

en 1 maand is voor u waarschijnlijk niet haalbaar (bv juli)

prettige dag verder

hoi hoi

mag ik vragen wat de dagelijkse taken dan betreffen?

groetjes carola

Hallo Carola,

Voornamelijk komt het neer op het brengen en halen naar en van school en verder vooral veel spelen.
Maar ik wil je er graag wat uitgebreider over vertellen.
Mag ik je eens bellen?
Stuur dan even je telefoonnummer naar mijn e-mailadres [EMAIL=“elviravd@wanadoo.fr”]elviravd@wanadoo.fr
Ik zal je dan binnenkort eens even bellen.
Je kunt vast even bij ons een kijkje nemen via de site www.marottevins.com

Ik wacht je mail af.

Groeten,
Elvira

Ik wil toch ook even reageren, aangezien ik nu in een ander gezin zit.

Vanaf wanneer is het, tot hoe lang?
Waar precies is het in Zuid-Frankrijk
Ga zeker even een kijkje nemen op de website!

Groetjes.

Hallo,
Ik ben een meisje van 18 jaar en zou graag naar frankrijk willen vertrekken om daar taalervaring op te doen. Ik kan voor ongeveer 5/6 maanden komen. In september 2006 begin ik weer met een studie. Ik hoop vanaf eind februari mijn rijbewijs te hebben. Ik zie u reactie graag tegemoet!
Groetjes Laura

Wij wonen in Carpentras, aan de voet van de Mont Ventoux, in de Provence, ongeveer 20 minuten van Avignon en Orange. Kijk maar eens op de kaart.
Het is belangrijker dat het klikt tussen jou en de kinderen dan dat er een vaste periode omschreven wordt. Een rijbewijs hebben vinden we wel erg handig i.v.m. het brengen naar en het halen van school.
Het meest ideaal zouden wij vinden de periode vanaf half februari tot half oktober maar we staan open voor gesprek hierover. Laat de periode je niet weerhouden om contact met me op te nemen!
Ik wacht een reaktie af.
Tot snel?
Groeten, Elvira en ons klavertje-4!